Archive | pet şişe geri dönüşüm RSS feed for this section

pet şişeyle oynarken aklıma gelenler

17 May
Pet şişelerle oynamayı sizler de benim kadar seviyor musunuz?

Ne yaptığımı anlatmama gerek yok di mi?
Fotoğraflar zaten anlatıyor..
Bu iş için bulabildiğim en büyük pet şişeyi kullandım

Her tarafı pet şişeden.Sapı, gövdesi, ağzı…
Önce bir kat koyu renk boyadım ki daha sonra yapıştıracağım gazete parçaları şeffaf şişenin içine bakınca görünmesin..

Biraz et kalınlığı vermesi için dışını gazete kağıtlarıyla kapladım..Hem böylece sapı ve ağzı da iyice sabitlenmiş oldu..

 Ben öyle zarif süslemelerden anlamam..
Sadece böyle kabaca boyayıverdim..
Farkındayım rengi de berbat bir şey oldu 🙂

Biliyorum sizler olsanız, üzerine minik çiçekler yapıştırır, güzel de bir kapak yapardınız…
Ama ben çabuk sıkılıyorum..Daha fazla çekemem bu pet şişeyi :))

 Haa unutmadan..İçine koyduğum sıvı dışarı akabilsin diye, bu sürahi ağzını yapıştırmadan önce gövdeye delikler açmıştım….(ateşte kızdırılmış bir çatal yardımıyla) Yani bu sürahiden gayet güzel su akıyor..

Küçük, sevimli bir sürahi oldu işte ..Gerçi rengi içler acısı ama idare edin artık 🙂




Aaa durun durun bir şey daha denemek istiyorum…

Pet şişeleri boyuna şerit şerit kesip, bunlarla sepet örer gibi bişey deneyeceğim…

Şeritleri bir alttan bir üstten geçire geçire ördüm böyle sepet gibi..

Şirin bişey olabilirdi..ama ben sıkıldım oynamaktan..

Fazla yüksek oldu..Üstten biraz kesip kısaltayım…

 Böyle vazo gibi bir şey oldu..

Karşıdan bakınca cam bir obje gibi görünüyor 🙂

Çabuk sıkılmasam daha da özenir, daha düzgün yapardım…

Valla çok sevimli oldu bee 🙂

Ve son bir şey daha denemek istiyorum..

Tuzluk veya yağ şişesi veya baharatlık, veya limon suyu koyma şeysi olabilir..
Hele hele kapağına da bir kaç delik açınca, tam bir tuzluk olur :))

Şu pet şişeler ne sevimli şeyler be :))
Benim hiperaktif bir yapım var..Fazla oturamıyorum..Hatta yerimde bile duramıyorum..Sıkılmasam daha devam edecektim..Ama daha sonra tekrar deneyeceğim..
Kocaman sevgiler her birinizee 🙂
Advertisements