Archive | örgü Noel baba RSS feed for this section

İyi seneler sevgili blogdaşlarım :)

22 Dec
Her yılbaşı öncesi sanki mecburmuşum gibi niye noel baba örerim bilmiyorum ama :))

Bu seneki güzel oldu 🙂

Gözlükleri gri deri parçasından…Eski çantalarınızı atarken muhakkak birer parça derisinden saklayın, sonra çok işe yarıyorlar :)))

İlk defa bir noel babam nur yüzlü oldu yaa :)))

Hepinize güzel yıllar güzel insanlar :)))))

Advertisements

İyi seneleree :)

30 Dec
Her Aralık ayı geldiğinde, siz de benim gibi kendinizi , Noel baba bebeği yapmak zorundaymış gibi hissediyor musunuz?
Elim de o kadar sıkı ki, bakar mısınız daha içi doldurulmamışken bile ayakta durabiliyor :))

Elim hep büyük örmeye alışmış.Yine dozunu kaçırdım.Güya bu minicik birşey olacaktı.
Ama nerdeee 😦

Tombişçe, göbekli olsun di mi biraz?

Hah.Az kaldı, bitiyor.

Kafasını da yapalııım…

Yoluk yoluk bişey oldu bu :))

Noel baba sevimliliğini yakalayamıyorum bir türlü.
Yine emekli memur gibi hüzünle bakıyor..

Valla, hediye dağıtan Noel babadan çok, hediyesi elinden almış veya maaşında kesinti yapılmış memur emeklisi bakışı..
haksız mıyım?
Ay şu hüzne bakıınn 🙂

Oy oy içim parçalandı bu bakışlaraaa 🙂
Yok anacım yok, benden neşeli bebek olmuyor..
Bebeklerim bile mutsuz :)))

Kıyamam,  şimdi de, evine icra gelmiş kredi kartı mağduru bakışı gibi geldi bana 🙂

Bi tane daha yaptım.Bu, öncekinden bile mutsuz bakışlı oldu..
Hatta suratı aynen kediye benzedi bunun.
Yani kedi yapmak istesem, bu kadar benzetemezdim 🙂

Noel babalar göbekli olur ama ne kadar denesem de illa benimkiler cılız oluyor..
Bunun da açlıktan karnı beline yapışmış :))

Sanırım ben bir daha noel baba bebeği yapmasam iyi olacak 🙂

Ay neyse, hepinize çook güzel yıllar güzel insanlar..  🙂

Mutlu yıllar :)

25 Nov
2011’e girmeye ne kaldı ki…..Eeee günün anlam ve önemine de uymak lazım di mi? :)))))

Bu bir noel baba olsun….Elimde herhangi bir ölçü,ilmek sayısı filan yok…Körlemesine başlıyorum….

 Şimdilik Noel baba’dan çok Karadeniz’li Temel’e benziyor :))))

Uyyy…Tam Temel oldu ha :)))

Valla bundan bir tane daha örmeli..Üzerine balıkçıların giydiği sarı bir yağmurluk yapmalı…Ve adını da Karadeniz’li  Temel Reis koymalı  :)))

Neyse, ben Karadeniz’li Temel’e benzemiş olan Noel baba’mla cebelleşemeye devam ediyorum :)))

Benim bildiğim Noel baba göbekli filan olurdu ama bu Noel baba şakacıktan Türk usulü..Dar gelirli, bakımsız,çelimsiz bişeymiş :))))))

Bayaa da bi mutsuz görünüyor….Emekli memur gibi oldu sanki…

Ay ne yapayım…Bu da Figen abla usulü Noel babaymış işte :))))))

Amaniiinnn, ne hüzünlü bir bakış…Hükümetin görmezden geldiği memur emeklisinin , beklediği maaş zammını alamamış ruh hali içindeki bakışı :))))

Evet..İtiraf ediyorum….Resimde, el yapımı bebeklerde, seramik heykelciklerde filan, ben mutlu bakışlar yapamıyorum……
Bunlar birşey değil…Siz bir de şiirlerimi görün…Vallahi kapkara, buram buram depresyon kokuyor şiirlerim bile :))))
Oysa kendim öyle karamsar bir insan değilimdir ama… :))))
Hepinize iyi seneler 🙂