Archive | örgü bebek RSS feed for this section

Gülücükler saçan amigurumi bebek

15 Mar
Bu seferki bebeğim,  masamın üzerinde oturup, bana gülücükler saçan bir bebek olsun .
Evet bir de gülen suratları denemeliyim..
Saçı ille de yeşil olmalı nedense 🙂
Kol ve bacaklarda teller var..Hatta el ve ayak parmaklarında bile..
Bu teller çok iyi ya..Bebeği istediğim şekle sokuyorum..
Şu elbise dikmeyi de hiç beceremem 😦

Biraz pörtlek gözlü oldu ama olsun bee 🙂

Hepinize kocaman sevgiler güzel insanlar 🙂






İyi seneler sevgili blogdaşlarım :)

22 Dec
Her yılbaşı öncesi sanki mecburmuşum gibi niye noel baba örerim bilmiyorum ama :))

Bu seneki güzel oldu 🙂

Gözlükleri gri deri parçasından…Eski çantalarınızı atarken muhakkak birer parça derisinden saklayın, sonra çok işe yarıyorlar :)))

İlk defa bir noel babam nur yüzlü oldu yaa :)))

Hepinize güzel yıllar güzel insanlar :)))))

İki kız amigurumi bebek

19 Dec
İki iyi arkadaş bunlar….

Bunu özellikle çok severim…Aslında kendime örmüştüm ama alıcı çıktı, şu an vedalaşıyoruz bu sarı kızla…

Kızıl saçlı olanı aslında yeni örmedim..Eski bir çalışma…
Ama elden geçirdim ve giydirdim…O da şimdi yeni alıcısına gidecek…

Çok tatlı oldu bunlar yaa :)))

Hepinize çoook sevgiler güzel insanlar… :)) 

Bu da biraz tipsiz oldu ama :)

18 Dec
İlle de esmer, siyah saçlı olsun dedi siparişi veren hanım…

Keyfi örerken iyi de, böyle mecbur tutulunca hiç öresim gelmiyor…

Kimse karışmayınca daha bi zevkle örüyordum…
Şimdi görev gibi olunca isteksiz yapıyorum 😦
Ayaklar çok hoş oldu di mi? 🙂

Yalnız bunlara elbise örmekten nefret ediyorum yaa..

Ben gözleri beyaz kumaş üzerine çizip boyuyor, vernikliyor, sonra da kesip bebeğe yapıştırıyorum…

Çok sevgiler herbirinize canlar 🙂

Pamuk Prenses’ in Cüceleri…

7 Dec

Önce cüceleri yapayım, sonra da Pamuk Prenses gelecek :))

Cüceler, yaklaşık 13-14 cm. civarındalar..

Sakalları peluştan..

Çok severek yaptım…Hepsi bir arada çok tatlı görünüyorlar 🙂

Hadi ben şimdi gidip bunların prenseslerini örmeye başlayayım 🙂

Kocamaaan sevgiler herbiriciğinize :))

Amigurumi cici kızlarım…

23 Nov
İşte bir sarı kız daha….
Ay bu ayak parmaklarını bir bir yapmak deli ediyor insanı…Ama yapmasam da içime sinmeyecek…

Sevimli di mi?

Bu da onun arkadaşııı 🙂

En kocamanından sevgiler herbiriciğinize 🙂

Amigurumi sarı saçlı bebek

18 Nov
Ay büyüdükçe büyüyor bunlar..
Yakında bir bakıcam, kendim kadar bir bebek örmüşüm…
İşteee bu hanım kızımız da az önce bitti…

Daha mı iyi bilmiyorum ama, şu gördüğünüz gözler olduğu gibi kumaştan..
Gözünün akını, mavisini, siyahını ve hatta beyaz ışık noktalarını bile kumaştan kesip üst üste yapıştırıyorum…

Bebek örmek neyse de, bunlara elbise örme işi var ya, bundan nefret ediyorum ya 🙂

Aman da paçalı donu da varmış 🙂

Çok sevgiler bütün canlarıma…
Allaha emanet olun…

Bunlar bir bebeğe örüldü..

9 Nov
Minik bir bebeğin bebek odasına ördüm…

Bunun kanatları da var..Hem de tülden..Tül olunca daha gerçekçi gibi oldu sanki ha?

Eveet, bunun adı Arı Maya olsun 🙂

Sevgiler her biriciğinize 🙂 

Amigurumi bebek

9 Nov
Bunları örmek iyi güzel hoş ama, iş elbiselerine gelince nefret ediyorum ya…

Valla yine hiç buna elbise dikesim yok…

Hepinize kocamaan sevgiler 🙂

Bir tiyatro oyunumun karakterlerinin amigurumi bebekleri-uşak-

14 Oct
Seri bir şeyler yapmak istiyorum ama çizgi filmlerden hiç haberim yok ki çizgi film karakterlerine takılayım 🙂
Biz geçen yaz bir tiyatro oyunu çıkarmıştık hatırlarsanız..
Sevgili Uşağım..
Erkek kardeşim ve ben birlikte yazmıştık, o oynamıştı, bende yönetmiştim..
Şöyle bir hatırlayalım mı?
İşte şimdi bu oyundaki tüm karakterleri amigurumi bebek olarak örmeye başladım…
Bu, oyunumuzun baş rol karakteri sevgili uşağımız..Benim erkek kardeşim :)))
Siz buna bakarken ben şimdi bir yandan da oyundaki hizmetçiyi örüyorum…

Bir de sizlerle paylaşmak istediğim bir şey var..
Şu parmaklar var ya, artık bunları örmeye çalışmıyorum..
Kablolara ip sararak oluşturuyorum el ve ayak parmaklarını..Artık tel kullanmıyorum .
Şimdi, hem bir çocuk oynarken tel batmaz, hem de şu parmaklara istediğimiz şekli verebiliriz..

Belki merak ediyorsunuzdur bu sene tiyatro yapmayacak mıyım diye?
Aaah ne siz sorun ne ben söyleyeyim 😦
Başladık aslında tiyatro çalışmalarına.
Fakat bu sene kameram yok..O yüzden sizlerle paylaşamıyorum prova görüntülerimizi..
Bu senenin oyunu da çok güzel arkadaşlar..
Oyunumuzun adı SEVİMLİ HIRSIZ..
Yine oyunu kardeşimle birlikte kafa kafaya verip yazdık…
Bu kez trajikomik filan değil..Tam bir komedi…
Kameram olmaması büyük talihsizlik bu sene..
Umarım yenisini alabilirim 😦

Bu baya sevimli oldu.Biblo gibi duruyor masanın üzerinde..Ayakkabıların altını da düz yapmayı becermişim, ilk defa bir bebeğim kendiliğinden ayakta durabiliyor :))

Ve son olarak, o güzel oyunu bir kez daha hatırlayalım…

Kocaman sevgiler her biriciğinize :))