Archive | ahşap boyama tepsi RSS feed for this section

Ahşap tepsilere devam edeyim mi?

29 May
Bu, ebru çalışılmış ipek bir kumaştı…Yıllardır bir köşede duruyordu..

Şimdi bunu katledeceğim
Nı ha ha ha ha :)))  (Erol Taş gülüşü)

Ahşap tepsilere taktım ya bu ara..İşte öyle bir şey deneyeceğim :))

O güzelim ebru çalışması, zemin beyaz olunca çok soluk kaldı di mi?
Belki de zemin koyu renk olsa ebru daha canlı görünecekti…

Ama olsun, böyle de kullanırım ben bunu 🙂



Ve başka bir deneme daha…
Çok değişik bir şey uydurmak istiyorum…
Evdeki eski cdleri kırpıp kırpıp böyle şey ettim…

Sonra böyle şaaptım…
Aman Allahım ! Cd parçaları ne kadar güzel ışık yansımaları yapıyorrr !
Mücevher gibi parlıyor..

Çok koyu mavi ahşap boyayla boyadım tamamını..
Aslında cd parçalarının üzerine boya yanlışlıkla bulaştı..Yoksa o muhteşem ışık oyunlarını kaybetmek istemezdim..

Ama böyle  bile  hoş oldu gibi sanki hı?

Farklı bir görünüm oldu.
Ama elim ayağım rahat durmaz benim..Bişeyler daha yapmam lazım 🙂

Gümüş yaldız mı geçsem?
Aaaah, ah, o cd parçalarının üzerlerine boya bulaşmasa ne kadar ışıl ışıl olacaktı…
Ama iş işten geçti artık..
Bu şimdi biraz daha mat bir çalışma olacak..

Amaniinn ne güzel bişey oldu bu..

Ahan da bitti…Hadi elime sağlık, iyi günlerde  kullanayım 🙂

Bu ahşap tepsilere bayılıyorum ben ya..
Elimde iki tane daha var..
Bakalım onları ne kılıklara sokacağım 🙂

Güzel güzel…Ben bunu kullanırım artık 🙂

En çok bunu sevdim..Yalnız bundan bir daha yapacağım..Çünkü cd parçalarının o muhteşem ışık yansımaları gözümün önünden gitmiyor..
Bir de cd parçalarının üzerini temiz bırakıp, ışıl ışıl bir çalışma yapmam lazım..

Hepinize kocaman sevgiler :))
Advertisements

Ahşap tepsi boyama :)

26 May
Önce şunu belirteyim, bu benim yıllar önce çoook  severek yaptığım bir kara kalem resimdi..
Bunu bir ahşap tepside resim olarak görebilme hayaliyle, aynı çalışmamın bir fotokopisinin üstünden suluboya ile geçtim..

Konu öyle güzel ki, suluboya dokunuşlarıyla da güzel göründü gözüme..

Baştan söyleyeyim, ben ahşap tepsi boyamayı filan hiiiiç bilmiyorum…
Şu an sadece bir deneme yapıcam :))
Eğer berbat bir şey olursa hiç bana kızmayın..

Sizlerden öğrendiğim gibi, ahşap boya ile resmi tamamladım..
Bu konuda hep sizlerin yazılarınıza baktım..

 Tepsi bitti gibi..

Ve  (galiba hiç yapmasam iyi olurdu ama)  tutamadım kendimi,biraz da simledim..Aslında sim kutusunun delikli kapağı düştü ve simler saçma sapan dökülüverdi tepsiye 😦
Tepsiyi katletmiş oldum böylece ..

Ama ben bu işi hiç bilmediğimi daha en başta söylemiştim..Ne kızıyorsunuz :))

Sadece denedim yahu…Tamam, söz, bir daha yapmayacağım :))))

 

Bu simlerle kötü oldu..Kabul ediyorum..

Kimse bana kızmadan, hemen sıvışayım..
Kesin bana artık bu ülkede ahşap tepsilere dokunmamı yasaklayacaklar… :)))
Evet, zaten bir daha yapmasam iyi olacak..
Bu benim ilk ve son  tepsi katliamım olsun. :)))
Çok utandım, hemen kaçıyorum :)))