Tiyatro oyunumuza 1960 model bir polis şapkası

9 Mar
Tiyatro oyunumuz 1960 yılında geçiyor…
Oyunda bir çok karakol sahnemiz de var…
Acep 1960 yılında polisimiz nasıl giyiniyordu ki?
Tamam buldum.
Nejat Uygur’ un oynadığı CİBALİ KARAKOLU ndaki kostümler gibi.
Tamam kostümü hallederiz ama o şapkaları nerden bulucaz?
Haa tamam..Fikrim geldi benim🙂
Önce mutfağa koşup, tencereleri kafama taka taka, uygun bir baş ölçüsü buldum🙂
Böyle iki daire şeklini üst üste koyup diktim.
Orta kısmını sonra oyacağım.

Eveet, orta kısmını kestim attım.Şimdi buraya çepeçevre bant dikicem.

Ahan da böyle.
Şimdi de siper kesip ön kısma ekleyeceğim.

Aaa bunu unutmayalım.Şapkanın tepe kısmı düz olacaktı. Bunu içine yerleştirdim.

Böyle bişey oldu.

Siperi de taktım.
Ama bu şapkalar sertmiş..Dimdik duruyormuş. O zaman ben de üstünden tutkalla bi kat geçerim..

Sigara paketinin yaldızlı kağıdı, biraz da guvaj boyayla şapkanın ayrıntılarını yaptım.

Ahan da bir de kafana taktım🙂

İki tane olacak bunlar.. Ötekini de yaptım..

Tüm şapkayı gereken renklerde tamamen boyadım.

Ahan da böyle…
Hepinize çook sevgiler güzel insanlar🙂

7 Responses to “Tiyatro oyunumuza 1960 model bir polis şapkası”

  1. kardeşler-nikahşekeri March 9, 2013 at 5:52 pm #

    Valla süper olmuş.Ellerine sağlık Figen abla:)

  2. okuyan March 9, 2013 at 6:30 pm #

    Harika olmuş, emeğine sağlık ablam.Öperim, sevgiyle:)

  3. esen ceyhun March 9, 2013 at 6:31 pm #

    Bravo sana can tıpkısının aynısı bence..)) Alt katımızda bir bekçi otururdu ben 4 yaşlarındayken aynı onun şapkası

  4. sevtap(karabidikim) March 9, 2013 at 8:00 pm #

    ablacım süpersin,ellerine sağlık süper olmuş.

  5. Elisi Defteri March 10, 2013 at 3:41 am #

    Süper olmuş bayıldım, ellerinize sağlık:)

  6. yaseminkale March 10, 2013 at 6:09 am #

    tencere kapağı ancak senin ellerinde kalıp olabilir figenablam. sen varya sen süper bişisin.

  7. figen abla March 10, 2013 at 5:53 pm #

    teşekkür ederim güzel kuzucuklarım

Leave a Reply

