Bayılıyorum bez bebeklere :)

28 Feb
Bez bebek dikmek harika bir şey ya🙂
Aslında bu diktiğimi hiiç beğenmedim.Ama bunu yaparken amacım, değişik bacak duruşu yapabilir miyim diye denemekti….
Anladım ki bacakları,el ve kolları her istediğimiz şekle sokabiliyormuşuz…
Yeter ki kalıbı ölçülü ve düzgün olsun..

Bittikten sonra bez bebeği, tutkalla karıştırılmış ten rengi boyayla boyamayı seviyorum…

Oturan boğa gibi oldu🙂

Pek güzel olmadı ama en azından iyi bir denemeydi….
Çook sevgiler herbirinize canlar🙂

10 Responses to “Bayılıyorum bez bebeklere :)”

  1. aksungur46 February 28, 2013 at 7:58 pm #

    aaa niye yaa çok değişik olmuş ben bayıldım.bebişi istediğin şekillere sokuyorusun.tam istediğim gibi ellerine sağlık

  2. Alanay yıldırım February 28, 2013 at 8:02 pm #

    🙂 yok yok güzel olmuş.sadece biraz hımm nasıl demeli kaslı:)saçlar kıyafet çok güzel.ama en çok yüzündeki ifadeye bayıldım.ellerine sağlık canımcım…

  3. kardeşler-nikahşekeri February 28, 2013 at 9:56 pm #

    Bencede hoş olmuş Figen abla.Yanlız azıcık vücut çalışmış kızımız:)Ellerine sağlık:)

  4. sevtap(karabidikim) February 28, 2013 at 10:32 pm #

    Bence de gaye başarılı olmuş ablacım,ellerine sağlık.

  5. fimofimo March 1, 2013 at 6:02 am #

    canım her bebek illa burnu şöyle,ağzı böyle olacak diye birşey yok ki,bunun tipi de böyle,ben beğendim de ablam sen bana neden ulaşmadın emaille.

  6. uğurböceği March 1, 2013 at 2:10 pm #

    maşallah maşallah maşallah..Allah nazarlardan korusun seniablam süper olmuş..elyafla doldurduktan sonra tutkal ile ten rengi karışımını sürüyorsun..eğer öyleyse elyaf ıslanıp minnacık olmuyor mu bez bebek??

  7. figen abla March 1, 2013 at 4:53 pm #

    gülüm benim kumaşlar çok emici değil..o kadar da çok emmiyor tutkallı boyayı..içine kadar işlemiyor…;)

  8. figen abla March 1, 2013 at 4:54 pm #

    teşekkür ederim can dostlarım🙂

  9. fiamma March 1, 2013 at 8:22 pm #

    yaaa ne olur şu parmakları elleri yaparken çek merakımdan öleceğim:))))tel var mı yine içlerinde. Sen yap beğenme biz beğeniriz ha haa:)

  10. figen abla March 8, 2013 at 12:19 pm #

    ıyyy bu parmaklar insanı deli ediyor şulecan…tamam çekeyim ben sana kuzucum🙂

Leave a Reply

