Hadi çatalını alan gelsiiinnn

9 Feb
Bizim ikiz yeğenlerin doğumgünü pastasını beraber yapalım mı?
E hadi birer çatal alın ve buyrun…
Ve bu aradaaaa , İyi ki doğdunuz çocuklar :))))))

10 Responses to “Hadi çatalını alan gelsiiinnn”

  1. kardeşler-nikahşekeri February 9, 2013 at 8:35 pm #

    Ben çatalımı aldım geldim Figen Abla..Çok güzel olmuş,pastane pastalarına rakip olacak bir pasta olmuş.Ellerine sağlık:)

  2. sevtap(karabidikim) February 9, 2013 at 10:12 pm #

    Mutlu Yıllar,ellerine sağlık ablacım.

  3. tülin February 9, 2013 at 11:33 pm #

    Geldim ama bana kalmamış :(Yine de iyi ki doğmuşlar🙂

  4. okuyan February 9, 2013 at 11:54 pm #

    Nice mutlu yaşlar…

  5. fiamma February 10, 2013 at 7:15 am #

    Vayy hainler yediniz mi şimdi siz bunu insan kıyamazdı yemeğe, çatalları toplamaya geldimdi:(… görüntü de malzemelerin bolluğu da enfes.

  6. Özden CEYHAN February 10, 2013 at 7:49 am #

    Sevgili yeğenlerinize uzun ve sağlıklı ömürler diliyorum. Hoş geldiler sefa geldiler:)) Sizlere afiyet, bal, şeker olsun yarasınnnn🙂

  7. fimofimo February 10, 2013 at 8:43 am #

    iyi kid doğmuşlar,bizim yerimize de yedin mi?

  8. Alanay yıldırım February 10, 2013 at 10:38 am #

    vayyy valla azıcık daha yakın olsan hiç üşenmem o kadar leziz görünüyor hele içine koydukların beni benden aldılar:) iyi doğmuş yeğenlerin.mutlu yıllar diliyorum onlara.senin de ellerin dert görmesin canımcım..

  9. figen abla February 10, 2013 at 11:07 am #

    hepinize teşekkürler ve en kocamanından sevgiler güzel insanlar🙂

  10. figen abla February 10, 2013 at 11:09 am #

    bu arada pastanın içinde bi ben yokum yani :)))çikolata, kivi, muz, jöle, krem şanti, kestane şekeri, oyyy aklıma ne geldiyse doldurdum….bunu yiyen bin kilo olacak :)) hi hi hi

Leave a Reply

