Amigurumi Tilda bebek -3-

23 Jan

İnanın tığla daha eğlenceli oluyor…
En azından dikişten sonraki ters-yüz etme sıkıntısı yok..
O ters-yüz edişlerde ben deliriyordum ya🙂

Hapinizi seviyorum sevgili blogdaşlarım…

6 Responses to “Amigurumi Tilda bebek -3-”

  1. Alanay yıldırım January 24, 2013 at 7:20 am #

    canikom bende seni seviyorum tildalarınıdaa.çok güzel olmuş.birde yanakları pembiş pembiş yapmaz mı:)

  2. mavii January 24, 2013 at 11:55 am #

    3 DE ÇOK CANLAR YAKICAĞA BENZİYOR ABLACIM HELDE SARIŞIN OLAN:))ABLACIM YÜZÜNE NE SÜRDÜN BEN ALLIK SÜRDÜM SEN YOKSA YÜZ BOYASI MI KULLANDIN YADA RUJ MU:))

  3. uğurböceği January 24, 2013 at 11:56 am #

    oooyyy oooyyy ablam bayıldım bunlaraaaaaa ellerine sağlık

  4. aksungur46 January 24, 2013 at 1:49 pm #

    ayyy çok güzeller bu tildalar harika.ortadakini istesem kırmızı elbiseli.ücretini ödemek şartıyla tamam mı can.mail adresim.serpilaksungur@hotmail.com.bekliyorummmmmmmmmm

  5. figen abla January 24, 2013 at 3:28 pm #

    canlar bu allığın fazlalığına aldanmayın…toz allık olduğu için çoktaaan uçtu gitti bile🙂

  6. figen abla February 1, 2013 at 5:01 pm #

    feda olsun sana bitanem..ne demek…ama onlar toptan satıldılar..ben sana bi daha örerim gülüm…

Leave a Reply

