TİLDA bebekleri beğeniyor musunuz?

11 Jan
Aslında sevmiyordum bu bebekleri..Bana pek bir şekilsiz geliyorlardı.
Amaaaa baktıkça alıştım, hatta sevmeye başladım…
Hatta şu anda deli gibi seviyorum :)))
Bakın BURADA ne kadar çok var…
Çok hoşlar di mi canlar?
Ben bunların hepsini yirim yirim🙂

7 Responses to “TİLDA bebekleri beğeniyor musunuz?”

  1. okuyan January 11, 2013 at 8:34 pm #

    Ablam sen bunlara da el at, ne harikalar çıkarırsın ortaya.Fatoş da güzel tilda bebekler yapıyor. Bir göz atmak istersen:http://hayalmekan-turkuazft.blogspot.com/2012/11/yeni-yil-hazirliklarini-baslatmis.htmlİçten sevgilerimle ^-^

  2. kardeşler-nikahşekeri January 11, 2013 at 10:01 pm #

    İçlerinde çok güzel çok şık olanlarıda var,bana hitap etmeyenleride..Göreceli bir şey olsa gerek Figen abla..Paylaşım için çok teşekkürler:)

  3. Alanay yıldırım January 12, 2013 at 6:24 am #

    bende senin gibi başlarda çok sevmiyordum ama artık bu şekilde düşünmüyor e beğeniyorum.fatoşumun bebeklerini de özellikle.ayşınım doğru demiş bir el atsan çok güzel bebekler yapacağından eminim.tilda demez da filda derzi bizde olmaz mı:)

  4. fimofimo January 12, 2013 at 7:13 am #

    ay abla bende bakayım da gözüm alışsın,ama senin bebekler daha güzel.

  5. tülin January 12, 2013 at 12:18 pm #

    Ben hep sevmişimdir zaten.Şu aralar iş kadını Tilda durumundayım🙂

  6. Anonymous January 13, 2013 at 10:15 pm #

    İyice kendini aştın hocam harikalar bunlar— hamza

  7. figen abla January 18, 2013 at 12:00 am #

    aman da aman…teşekkür ederim güzel insanlar…

Leave a Reply

