İki kız amigurumi bebek

19 Dec
İki iyi arkadaş bunlar….

Bunu özellikle çok severim…Aslında kendime örmüştüm ama alıcı çıktı, şu an vedalaşıyoruz bu sarı kızla…

Kızıl saçlı olanı aslında yeni örmedim..Eski bir çalışma…
Ama elden geçirdim ve giydirdim…O da şimdi yeni alıcısına gidecek…

Çok tatlı oldu bunlar yaa :)))

Hepinize çoook sevgiler güzel insanlar… :)) 

8 Responses to “İki kız amigurumi bebek”

  1. okuyan December 19, 2012 at 4:41 pm #

    Şık ve güzel güzler:)Ellerine sağlık ablam ^-^

  2. kardeşler-nikahşekeri December 19, 2012 at 8:04 pm #

    Gerçekten çok tatlılar..Ellerine sağlık Figen abla:)

  3. fimofimo December 19, 2012 at 9:36 pm #

    bir de koltuğun baş köşesine oturmuşlar şunlara bak,olsun sen yine örersin yeter ki alıcı çıksın,ellerine sağlık ablam.

  4. Alanay yıldırım December 20, 2012 at 6:53 am #

    bende çok beğendim canım benim.harikasın.ifadeleri tasarımları çok güzel…

  5. Dilek December 20, 2012 at 2:45 pm #

    Ellerine sağlık Figen abla. Çok cicoşlar. Bol kazançlar.

  6. figen abla December 20, 2012 at 4:56 pm #

    teşekkür ederim cankızlar🙂

  7. sezince January 2, 2013 at 12:04 am #

    blogunuzu takipcisi oldugum bloglarin listelerinde gordum hemen incelemeye basladim cok begendim ve hemen izlemeye aldim ne kadar guzel yaptiklariniz ayrica tiyatro calismalari vs sizi cok takdir ettim yeni yil saglik huzur mutluluk basarilarinizin devamini getirsin saygilarhttp://hayatinicinden-sezince.blogspot.com sezin ozsoy bloguma da beklerim izlemeye alirsaniz cok memnun olurum

  8. figen abla January 6, 2013 at 5:16 pm #

    teşekkür ederim sezincim bloğundayım şu an🙂

Leave a Reply

