Konser geliyoooooo :))))

9 Dec
Provalardan biraz görüntü paylaşayım..
Bu konserin aslı yarın gece canlar….
Sunuculuğunu da ben yapıyorum…
KÖRFEZ İLERİ TÜRK MUSİKİ DERNEĞİ KOROSU TÜRK SANAT MÜZİĞİ KIŞ KONSERİ
Bu seneki kış konserinin şarkıları muhteşem…Bi dinleyin, bayılacaksınız..
Yarın gece bu saatlerde Allah mahçup etmesin inşallah….

Çok sevgiler, hepinizi çok seviyorum :))))





6 Responses to “Konser geliyoooooo :))))”

  1. tülin December 9, 2012 at 11:06 pm #

    Ç0k sevdim zevkle dinledim. Son şarkının devamını merak ettim.

  2. Noblesse December 10, 2012 at 8:54 am #

    dur durak bilmiyorsun Figenablacım, emeklerine gönlüne sağlık.

  3. Anonymous December 10, 2012 at 12:33 pm #

    zevkle dinledim,

  4. Anonymous December 10, 2012 at 12:34 pm #

    zevle dinledim, daha nice etkinlikler dileklerimle, Erkan ACAR

  5. fimofimo December 10, 2012 at 8:06 pm #

    yakın olsak gelirim inan ki ablam.

  6. figen abla December 16, 2012 at 10:15 am #

    tülinim,noblessem,fimocum, erkan kardeşimkocamann teşekkürler ediyorum🙂

Leave a Reply

