Pamuk Prenses’ in Cüceleri…

7 Dec

Önce cüceleri yapayım, sonra da Pamuk Prenses gelecek :))

Cüceler, yaklaşık 13-14 cm. civarındalar..

Sakalları peluştan..

Çok severek yaptım…Hepsi bir arada çok tatlı görünüyorlar🙂

Hadi ben şimdi gidip bunların prenseslerini örmeye başlayayım🙂

Kocamaaan sevgiler herbiriciğinize :))

15 Responses to “Pamuk Prenses’ in Cüceleri…”

  1. FunD@ December 7, 2012 at 7:23 pm #

    hhe pek sevimliler gerçekten.emeklerinize sağlık

  2. kardeşler-nikahşekeri December 7, 2012 at 8:34 pm #

    Çok şirin olmuşlar..Ellerine sağlık Figen abla:)

  3. D`P December 7, 2012 at 8:48 pm #

    Amanın ne cici olmuş bunlar! Süper valla ellerinize sağlık🙂! •• Değerlendiriyorum ve Paylaşıyorum •• !

  4. aksungur46 December 7, 2012 at 8:55 pm #

    figenciğim aldın başını amigurumi sevdasına gidiyorsun nasılda güzel olmuşlar hele yüz ifadelerine bittim ellerine sağlık canım

  5. Alanay yıldırım December 7, 2012 at 9:09 pm #

    ayy ne diyeyeim ne yazayım ben sana.cidden bayıldım.çokda imrendim.çok isterdim başucumda komidinime dizeyim bunları o çocukluğumun en sevdiğim masal kahramanlarını…nasılda emek vermişsin.ellerin dert görmesin ablam benim.harikasın..

  6. okuyan December 7, 2012 at 9:20 pm #

    Harikasın ablam.Emeğine sağlık.Sevgilerimle ^-^

  7. fiamma December 7, 2012 at 10:11 pm #

    Enfessss olmuşlar merakla bekliyorum Pamuk Prensesi, aştın sen kendini aştın canım yaa hepsi ayrı güzel olmuş bayıldım…

  8. mormenekselerr December 7, 2012 at 10:17 pm #

    çok şekerler bayıldım ben bunlara

  9. yasemince45 December 7, 2012 at 11:21 pm #

    wooaww! çok başarılı bi çalışma ellerinize sağlık

  10. fimofimo December 8, 2012 at 7:13 am #

    benim ablamın neden sesinin çıkmadığı belli oldu şimdi,desene cüce örüyorum diye,bazılarını da kızgın yapmış,yerim ben onları,ellerine sağlık,pamuk prensesi merakla bekliyorum,öpüldün.

  11. figen abla December 8, 2012 at 12:10 pm #

    ben hepinizi yirim yirim :)))çok teşekkürler bitaneciklerim :)))

  12. ANG December 8, 2012 at 5:53 pm #

    :))) bir de prens tabi kim öpcek prensesi yoksa :)) harika olmuş ellerine sağlık, sevgilerr

  13. figen abla December 8, 2012 at 5:57 pm #

    hmmm..tamaamm..prensi de yapayım :))

  14. fiamma December 8, 2012 at 8:30 pm #

    Ya kötü kalpli cadı? o olmadan olmazzzzzzzzz, elma yedirecek bir elinde ayna olacak:)))git başımdan mı, hıhhhh hiç bir yere gitmiyorum işteee!

  15. figen abla December 16, 2012 at 9:58 am #

    olum bak git!! :)))

Leave a Reply

