Yeni sezon tiyatro provalarımızdan….

21 Nov
Artık kameram olmadığı için provalarımızı kaydedemiyorum😦
Bugün emanet bir kamera vardı da, bu fotoğrafları çekebildik.
Bu oyunu yeni yazdık..Enfes bir komedi..Oyuncu kadromuz epeyce kalabalık bu sezon..
Ve provalarımız çok eğlenceli geçiyor🙂

Çok sevgiler herbirinize🙂








7 Responses to “Yeni sezon tiyatro provalarımızdan….”

  1. mormenekselerr November 21, 2012 at 8:39 pm #

    ne harika seyretmek isterdim abla

  2. fiamma November 21, 2012 at 10:49 pm #

    Ne oldu cancağzım kamerana:( HAyırlı olsun şimdiden…

  3. figen abla November 22, 2012 at 1:54 am #

    buraya eklerim, seyrettiririm ben sizlere can🙂

  4. figen abla November 22, 2012 at 1:55 am #

    annem hediye etmişti kameramı..sonra geri aldı😦

  5. Alanay yıldırım November 22, 2012 at 6:18 am #

    vayy bende ne zaman başlayacaklar diyordum.harikasınız.kolay gelsin canım benim.öpüyorum kocaman..

  6. kardeşler-nikahşekeri November 22, 2012 at 12:40 pm #

    Resimler çok güzel..İnsanın orda olup,provalara katılası geliyor..Eminim oyun da çok güzel olucaktır…Bol izleyicili olsun inşallah:)

  7. figen abla November 22, 2012 at 1:37 pm #

    teşekkür ederim cankızlar…çook sağolun….provalar daha yeni…az daha ilerlesin, bayılacaksınız konuya da, oyunculara da :)çok seviyom ben sizleri🙂

Leave a Reply

