Amigurumi tweety

12 Nov
Çizgi film karakterlerine taktım bu aralar..
Biliyor musunuz,bunlar sipariş…
Bir mağaza istiyor bunları..
Makina gibi harıl harıl örüyorum…
Ben gözlerini kumaştan kesip yapıştırarak yapıyorum..
Örsem bu kadar düzgün olmuyor.İlla biri küçük, diğeri büyük oluyor🙂

At len o sigarayı!
Aaa bu benim amigurumiler de hepten tiryaki çıktı..

Tepesindeki üç tel saçın dik durması için de, siyah ipliği tutkalla sertleştirdim..Böyle diken diken duruyorlar :))

Çok sevgiler her biriciğinize🙂

10 Responses to “Amigurumi tweety”

  1. Özden CEYHAN November 12, 2012 at 6:59 pm #

    Sevgili dostum ellerine emeğine sağlık çok şirin olmuş…İnşallah siparişler dahada çoğalır hayırlı işler, kolay gelsin:))

  2. yasemince45 November 12, 2012 at 7:33 pm #

    ne hoş olmuş ellerinize sağlık

  3. figen abla November 12, 2012 at 7:41 pm #

    özden dost,sevgili yasemin teşekkürler..

  4. fiamma November 12, 2012 at 10:27 pm #

    Can cannn, yüzümde koca bir gülümsemeyle okuttun yine:)) ellerine sağlıkkkk çok güzel olmuş, tez satılsın inşallah, şimdi sırada ne var?

  5. fimofimo November 13, 2012 at 7:31 am #

    harika,gözler de iyi fikir,cin ablam benim.

  6. yaseminkale November 13, 2012 at 7:58 am #

    Bu yorum yazar tarafından silindi.

  7. yaseminkale November 13, 2012 at 7:59 am #

    hayırlı olsuuuuun siparişlerin aksın aksın :)gözler çok güzel olmuşşş:)ayyyy çok sevimliii buuuu

  8. Alanay yıldırım November 20, 2012 at 7:00 am #

    ayy bayıldım ne şeker.ellerine sağlık.bu arada kazancın bol olsun ablacığım..

  9. figen abla November 20, 2012 at 10:18 am #

    kızlar hepinizi çok seviyom🙂

  10. figen abla November 20, 2012 at 10:58 am #

    hepinizi seviyom🙂

Leave a Reply

