Pembe saçlı amigurumi kız bebek

10 Nov
Bir şey söyleyeceğim, inanmayacaksınız…
Bu aralar bu benim bebekler bir beğeniliyor sormayın gitsin.
Kendim bile inanamıyorum düşünün yani🙂
Bunu da istek üzerine ördüm..
Yeni sahibi küçük bir kız bebek…

Uzun bir süredir kameram yok.
Fotoğraf kalitesinden de belli olduğu üzre, bu çekimleri kızımın cep telefonuyla yapıyorum..
Ve görüntü kalitesi evlere şenlik🙂

Herbiriciğinize çook sevgiler canlar…

7 Responses to “Pembe saçlı amigurumi kız bebek”

  1. mormenekselerr November 10, 2012 at 9:31 am #

    çok şeker olmuş..sorma ben de ceple yapıyorum çekimleri olsun anlaşılıyor üzülme

  2. kardeşler-nikahşekeri November 10, 2012 at 10:02 am #

    Aırda bebekte çok şirin olmuş..Ellerinze sağlık:)

  3. fimofimo November 12, 2012 at 7:12 am #

    kız da çok tatlı ama o arıcık var ya çoooooooooooook şeker,öpüldün Figen Ablam.

  4. uğurböceği November 12, 2012 at 9:28 pm #

    ooooyyy oooyy bayıldım renklerine ve bebişe..hayırlı rızk kapısı açsın allah

  5. Alanay yıldırım November 20, 2012 at 7:00 am #

    heyy buda çok şeker.ellerine sağlık canımcım..

  6. figen abla November 20, 2012 at 10:38 am #

    hepinize en kocaman teşekkürler ve sevgilerle🙂

  7. figen abla November 20, 2012 at 10:59 am #

    ne güzel moral veriyorsunuz..hepiniz iyi ki varsınız ya🙂

Leave a Reply

