Amigurumi Pembe Panter

21 Oct
Bunu bir deneyeyim🙂

Kafaya gelene kadar müthiş zevkli ama,

Sıra kafaya gelince nefret ettim bunu örmekten..Bu ne zor bir kafa yaa.

Yani çok da şahane olmadığı gibi, pek benzediği de söylenemez ama örmek istiyordum, ördüm ve rahatladım🙂

Kafa biraz ceylana, biraz da ayıya benzedi ama, hafif bi kedi havası da yok değil yani..

Allahtan bunu hediye edebileceğim bir torunum yok..Torunum olsa ve bunu görse bana küserdi :)))

Çook sevgiler herbiriciğinize :)))

9 Responses to “Amigurumi Pembe Panter”

  1. mormenekselerr October 21, 2012 at 10:32 pm #

    gerçekten de zor..ama zorlandığına değmiş çok güzel olmuş

  2. fiamma October 22, 2012 at 7:38 am #

    CAnım benim yaa çok tatlı olmuş ama nesi var, pembe panter mi pembe panter yani:)) Sevgiler…

  3. ada ve deniz October 22, 2012 at 8:13 am #

    müthiş olmuş ama ellerine sağlık:))

  4. figen abla October 22, 2012 at 9:21 am #

    ay ay ay teşekkürler cankızlarım🙂

  5. fimofimo October 22, 2012 at 11:47 am #

    senin torunun olsa oyuncak istemezdi zaten,senin tatlılığın yeter onu oyalamaya,ama kendine haksızlık etme ben çok beğendim,öpüldün.

  6. tülin October 22, 2012 at 6:56 pm #

    İfade müthiş .

  7. Alanay yıldırım October 28, 2012 at 7:31 am #

    :))bence gayet güzel benzemiş.tebrik ediyorum canım benim.ellerine sağlık..

  8. uğurböceği November 9, 2012 at 11:23 pm #

    bence süper olmuş figen ablaaaaaa..hep kendine haksızlık ediyorsun.çok da güzel benzemiş..ellerine kollarına sağlık..bebek harici örmen farklı olmuş alışmıştım bebeklerine😀 arı şirinler felanda süper arada bebek harici ör bence..öpüyorum kocaman :*

  9. figen abla November 12, 2012 at 7:37 pm #

    teşekkür ederim can kızlarım..

Leave a Reply

