Amigurumi bebek

6 Oct
Aşkolsun nerden bulaştırdınız beni bu örgü bebeklere yahu…🙂
Küçük çocuğum yok, torunum yok, yap yap sokaktaki çocuklara hediye et..
Kanıma girdiniz resmen yaa :)))))
Bunun da burnu hokka gibi oldu farkında mısınız?🙂

Ayaklar çok şirin yaa🙂

Hepinize çok sevgiler🙂

9 Responses to “Amigurumi bebek”

  1. fiamma October 6, 2012 at 7:18 pm #

    Ör ör Ömür yetmez bunları, kumaşla diksene can.

  2. figen abla October 6, 2012 at 7:36 pm #

    ama dikiş makinam yok kiiii :))

  3. yaseminkale October 6, 2012 at 7:49 pm #

    yine figenabla tarzı.. hokka burnunu yerm seniiiinnnn…bu bir hastalık figenablaaa önce bebekden başlarsın 1-2-3…. örersin örersin sonra hayvancıklara gelir sıra:) çizgi karaketer yerini alır zamanla:) aaa bir bakmışsın gördüğün tüm nesne ve canlılar için "onuda öreyim, bunu öreyim" demeye başlamışsın… artık iyi olamayacak bir bağımlısın:)

  4. figen abla October 7, 2012 at 9:35 am #

    evet yaseminim..benim kanıma sen girdin resmen..çok öpüyorum seni🙂

  5. uğurböceği October 7, 2012 at 1:04 pm #

    Süpersin figen ablam..bayılıyorum senin şu koca bebeklere..Ben bir defa o hatayı yaptım(koca bebek olayını) yandım durdum ama..senin maşallahın var..boşver devam et..çocukların sevincini görmek güzeldir..hiç bırakma bebeklerini olur muuuu öpüyorum

  6. Alanay yıldırım October 13, 2012 at 7:21 am #

    ayakkabı yapmış birdeee!helal sana.bu da munis olmuş kanımca:)

  7. figen abla October 14, 2012 at 4:20 pm #

    kızlar yirim ben sizi yirim🙂

  8. Özlem Turkyılmaz October 20, 2012 at 2:55 pm #

    Bende yapabilmek isterdim🙂

  9. figen abla October 22, 2012 at 9:00 am #

    teşekkür ederim özlemcim…sen alasını yaparsın can🙂

Leave a Reply

