Hazır kimse yokken bir tane daha öreyim :)

9 Sep
Bu aralar amigurumi örmeyi çok ama çok özlemişim…
Aslında beğenmedim..Yarıda bırakacaktım ama niyeyse bunu da eşim çok sevdi..

Bi sevdi ki bunu eşim..Ay ne zevksiz adaaam🙂

11 Responses to “Hazır kimse yokken bir tane daha öreyim :)”

  1. okuyan September 9, 2012 at 11:00 pm #

    Canım ablam senin bebeklerinde ayrı bir hava var. Ellerine sağlık.Kocaman sevgiler^-^

  2. figen abla September 10, 2012 at 1:15 am #

    teşekkürler canlar canı🙂

  3. yaseminkale September 10, 2012 at 4:32 am #

    aaa aşk olsun bende çok beğendm. Figen abla ha gayret daha da küçült az daha:))tabii küçüldükce ayrıntıları zorluyor🙂

  4. ada ve deniz September 10, 2012 at 7:29 am #

    senin bebeklerin çok farklı oluyor. İnsan çirkin diyemezki bunlara…Hele eşortmanıyla ayrı bir güzel olmuş:))

  5. figen abla September 10, 2012 at 9:11 am #

    kızlar öyle demeyin, yoksa yine öresim geliyo ha :))teşekkür ediyorum yerim sizleri🙂

  6. Banuca September 10, 2012 at 11:12 am #

    Herkeze katılıyorum Figenim, vucut biçimleri, giysileri çok güzel, suratlar ise "ben Figenin bebekleriyim"diyor, yani sana özgü bu suratlar, nerde görsem tanırım:) Öptüm seniii🙂

  7. Nilgün Komar September 11, 2012 at 1:04 pm #

    çok güzeller!

  8. Nazan September 12, 2012 at 6:35 pm #

    Bu da ayrı bir karakter olmuş Figen abla.Ben şimdi senden yaşlı birinin amigurumisini bekliyorum.

  9. figen abla September 17, 2012 at 7:24 pm #

    kızlar ben sizleri seviyom🙂

  10. Alanay yıldırım October 13, 2012 at 7:17 am #

    iyide bu neye kızmış şimdi?:))kızgın ama güzel!

  11. figen abla October 14, 2012 at 4:24 pm #

    canımsın yaa :)))teşekkürler alanayımmm

Leave a Reply

