bir amigurumi bebek daha öreyim mi?

9 Sep
Tamam, amigurumi bebeklerim çok çirkin oluyor biliyorum ama,  ne yapayım kardeşim sizler de özendirrmeseydiniz bunları örmeye allah allah🙂
Ama bu sanki birazcık güzel mi oldu ne ha?

Hayır mı?
Yahu yüzüme karşı ne HAYIR diyorsunuz, bari hatır için güzel deyin be

En azından elleri ve ayakları güzel değil mi?

Ya saçları?
Bari saçını beğenin be..Canım çıktı tek tek bu bukleleri örücem diye..

Size de yaranamıyorum yaa..

Tamam tamam, kızmayın..Bebeğimi de alıp gidiyorum..

Aslında çok da fena değildi ama..Tamam tamam sustum…

Bunuun adını da Feriha koyayım bari🙂
Hepinize kocamaaan sevgiler

14 Responses to “bir amigurumi bebek daha öreyim mi?”

  1. Hayalci September 9, 2012 at 9:37 pm #

    Bence bebekler çok canlı ve gerçek olmuş. Hayattaki karakterler gibi, sokaktaki insan, kimlikli, elinize sağlık, ben bunu çok beğendim.

  2. figen abla September 9, 2012 at 9:44 pm #

    teşekkür ederim güzel insan🙂

  3. Nalan Ünal September 9, 2012 at 10:20 pm #

    Harikasın sen ya:) Tek kelimeyle bayıldım! Doğaçlama mı ördün yine?

  4. uğurböceği September 9, 2012 at 11:31 pm #

    Aaaa Figen abla yaa çatla patla diyorsun bana demniii..Süpersin sen süper..Bide triko tayt giymiş bu bayan ayy çok hoşuma gitti yaaa :)))) yüz ifadelerine bayılıyorum..yüzün şeklinede çene elmacık kemikleri felan..nasıl yapıyorsun yüz hatlarını??ellerine emeğine sağlık :))

  5. figen abla September 10, 2012 at 1:20 am #

    ay ne biliyim..tığı elime alınca şuurumu kaybediyorum..herşey kendi kendine oluyor :)))teşekkürler cankızlarım benim:)

  6. yaseminkale September 10, 2012 at 4:34 am #

    aa bak bu baba bihteri hatırlattı🙂

  7. Nalan Ünal September 10, 2012 at 7:15 am #

    şuurumu kaybetmek istiyorum!

  8. figen abla September 10, 2012 at 9:13 am #

    yasemiim ve nalanım sizleri seviyorum🙂

  9. esen ceyhun September 10, 2012 at 1:13 pm #

    Can bence bu çok güzel bu arada bende seni çok seviyorum arkadaşım bir kahve içmek nasib olmadı yoğunluktan ama ..(( ilk fırsatta gelip ziyaret edeceğim seni.Sevgiler

  10. figen abla September 17, 2012 at 7:26 pm #

    esencim seni seviyoruumm🙂

  11. Fulyanın Dünyası September 27, 2012 at 9:28 am #

    ellerinize sağlık mükemmel çalışmalar

  12. figen abla October 6, 2012 at 7:20 pm #

    sağol ablam🙂

  13. Alanay yıldırım October 13, 2012 at 7:16 am #

    :))birde banu alkan gibi yatırmıyormusun bitiyorum:))güzel olmuş güzel!ellerine sağlık

  14. figen abla October 14, 2012 at 4:24 pm #

    alanayım sağol🙂

Leave a Reply

