Amigurumi aşkı

4 Sep

ahan da burada buldum

Bu amigurumi çalışmaları  harika yaa…
Hiç bu kadar çok örneği bir arada görmüş müydünüz?
Yalnız bir şey diyeceğim, kızmayın…
Bence en şahaneleri üst sıralardaki şişman kadınlar…
Ben böyle gerçekçi çalışmaları daha çok seviyorum.
Ahan da buyrun….Bir kamyon dolusu örnek sizlere…

19 Responses to “Amigurumi aşkı”

  1. GÖZDE HOBİLER September 4, 2012 at 12:52 pm #

    AYYYY Figen Abla üst sıradakiler gerçekten çok iyiler.Güzel paylaşım.Teşekkürler.

  2. GÖZDE HOBİLER September 4, 2012 at 12:54 pm #

    Figen Abla üst sıradakiler gerçekten çok iyiler.Güzel paylaşım.TEŞEKKÜRLER.

  3. ada ve deniz September 4, 2012 at 12:59 pm #

    üsttekilere ben de bayıldım hele güneşlenen süper….

  4. figen abla September 4, 2012 at 1:22 pm #

    kızlar o emzikli bebeğe dikkat ettiniz mi?hem de erkekmiş :)))oyoy oyy çok teşekkürler canlar🙂

  5. Noblesse September 4, 2012 at 2:28 pm #

    en çok örgü ören amugurimiyi sevdim, bebekler de çok tatlı tabii, değişik çalışmalar görmek hoş, teşekkürler figenablacım.

  6. fiamma September 4, 2012 at 3:40 pm #

    Öldüm gülmekten Allahta seni güldürsün, nasıl iyi geldi üsttekiler bilsen, yanlız bayağı boyutlu onlar sergilendikleri yere bakınca öyle minyatür iş falan değil deve boyutta yğn yetmez onlara. En çok en minik bebeği sevdim ama ben he işte emzikli olanını:)

  7. Seyyah Gül September 4, 2012 at 3:53 pm #

    MERHABALARBLOG UNUZU İZLEMEYE ALDIMÜSTEKİLERE BAYILDIM HİÇ BU KADAR ORJİNAL BİR ŞEY GÖRMEMİŞTİM.PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER

  8. figen abla September 4, 2012 at 6:30 pm #

    teşekkürlerr canlar🙂

  9. Banuca September 4, 2012 at 7:57 pm #

    Figeeeen, özlemişim seni ben yaaaa🙂

  10. tülin September 4, 2012 at 8:11 pm #

    Amanın !

  11. siyahkuğu September 4, 2012 at 8:15 pm #

    Amigurimi sanatı bu olsa gerek:) Hepsi güzel ama son spor yapan kıza hayran kaldım hemde dal gibi):) yaratıcı fikirler beğenmemek mümkün değil:)

  12. figen abla September 4, 2012 at 9:25 pm #

    banuşum seni seviyorumm :)kızlar sizi de🙂

  13. fiamma September 4, 2012 at 9:34 pm #

    Hotmail'ine mesaj attım Figen Ablacığım:)

  14. Nilgün Komar September 5, 2012 at 2:20 pm #

    kadınlara bayıldım!!!

  15. Cihan September 6, 2012 at 6:26 am #

    harikasiniz:)))))))

  16. esen ceyhun September 9, 2012 at 7:51 am #

    Figencim şişmanlara bayıldım .bende bir amigurumi yapmak istiyorum.Heveslendirdin beniİşletmeciliğe devammı?

  17. figen abla September 9, 2012 at 9:44 pm #

    teşekkürler canlar..esencim tiyatro sezonuna girdik artık :))

  18. Alanay yıldırım October 13, 2012 at 7:15 am #

    vay be maharetli eller nelerde üretiyor.ben de şimanları daha bir sevdim.:))özellikle örgü ören kadın süper

  19. figen abla October 14, 2012 at 4:23 pm #

    evet ya, en güzelleri tombiş hanımlar :)))sağolasın alanaycım🙂

Leave a Reply

