Benim çirkin amigurumi bebeklerimi özlediniz mi?

28 Aug
Benim çirkin amigurumi bebeklerimi özlediniz mi?
-HAAAYIIIRRRRR!!!!!!!! diye bağırdığınızı duyar gibi oluyorum şu an..
Ama yapmayın yani..Böyle yüzüme karşı da kusmayın…
Tamam..bu bebeğim de öncekiler kadar çirkin olabilir..Hatta kızım da şu anda diyor ki,  “Çok nursuz yüzü var”
Ama kırmayın hevesimi yahuu…
Tamam söz, bir daha yapamayacağım…
Aama bakın bi..Şöyle uzaktan daha az çirkin görünmüyor mu?

Tamam tamam.Cevap vermeseniz de olur..Ama en azından elleriyle ayakları güzel olmamış mı?

Yahu bari saçını beğenin..

Ona da mı HAYIRRR!!

Kaşı gözü  filan??
Tamam tamam kızmayın..sormadım kabul edin..

Ya burnu?
Burnu da mı?
İyi be tamam sustum…

Kötü kötü kulaklarım çınlıyor…
Sanki herkes bana bir ağızdan
-Figen ablaaaa!! Bir daha amigurumi bebek örersen senin ağzını burnunu dağıtırızz!!!! diyor

Amaaaan..Yapıp da buraya koyanda kabahat..Hem getirip gösteriyorum bebeğimi, hem de bi sürü laf işitiyorum…Ne kızıyorsunuz yaa.

Gel çirkin bebek..En iyisi biz senle kaçalım..Bu ablalar amiguruminin ustaları..Valla seni görünce amigurumiden soğuyacaklar..

Tamam yaa, ne diye kafamıza terliklerinizi  fırlatıyorsunuz..gidiyoruz işte..Allah allaaah…

Hepinizi sevgiyle öpüyorum benim güzel kardeşlerimm🙂




16 Responses to “Benim çirkin amigurumi bebeklerimi özlediniz mi?”

  1. uğurböceği August 28, 2012 at 9:50 pm #

    yaaaa figen abla kendine haksızlık ediyorsun haaa..deme öyle..ben senin amigurumilerini çok seviyorum..herkesin kendine has çalışmaları vardır.hiçte çirkin değil seninkiler..çizgi kahramanlar gibi birer karakterleri var..sen bunları alıp bir tiyatro kurabilirsin iyi oyuncu çıkar :)))

  2. siyahkuğu August 28, 2012 at 10:42 pm #

    Biri barbiye büyü yapmış:)) bence çok şeker:)

  3. fiamma August 29, 2012 at 6:58 am #

    Hee heee sana inat özledimmmmmm bennnnnn:)))

  4. Dilek August 29, 2012 at 7:26 am #

    Hiçde değil efendim. Yapılan her iş emekle olmakta. Ellerine sağlık.

  5. figen abla August 29, 2012 at 9:13 am #

    oğlum da şu an bebeğe bakıyor ve aynen şöyle diyor..-anne bu bebek artık ne günah işlediyse baya bi çarpılmış :))teşekkür ederim cankızlar..sizleri seviyorum🙂

  6. ada ve deniz August 29, 2012 at 11:28 am #

    ben özledim. Uzun zamandır yoktular hoşgelmişler:)))))

  7. Noblesse August 29, 2012 at 2:18 pm #

    bu bebekleri seviyorum ben ve hep görmek istiyorummmmmmmmmmmmmm:))))

  8. figen abla August 29, 2012 at 2:18 pm #

    ada ve denizzz beni bi sen anlıyorsunnn :))))teşekkürler ablam

  9. aksungur46 August 29, 2012 at 5:58 pm #

    figenciğim anlatımına çok güldüm allahta seni güldürsün emi.bebekte aslında çok emek var.yüzünde ise senin mizahın ben çok beğendim canım.ellerine sağlık

  10. GÖZDE HOBİLER August 29, 2012 at 7:15 pm #

    Figen abla bende senin bebeklerini sevenlerdenim.Çirkin olabilir fakat bana gerçekçi geliyor.Ellerine sağlık.

  11. Nazan August 29, 2012 at 8:48 pm #

    Bende seviyorum bunları, pek kişilikli geliyorlar bana.

  12. figen abla August 29, 2012 at 9:50 pm #

    oy oy oy kızlar çok cansınız valla..hepinizi seviyorum🙂

  13. esen ceyhun September 1, 2012 at 5:46 pm #

    Seni de bebeklerini de özlemişim can dudakları uzaktan siyah gibi gözüküyor kırmızıyı dene bence.Ben uzun zamandır bloğa yazamadım çok şey birikmiş.Sevgiler

  14. figen abla September 4, 2012 at 12:06 pm #

    esen seni seviyorum🙂

  15. Alanay yıldırım October 13, 2012 at 7:14 am #

    :)) tam senin tarzın işte.nerde görsem "aa bu figen ablanın eseri" derim.ellerine sağlık canikom..

  16. figen abla October 14, 2012 at 4:22 pm #

    yaw dönüp geldim bi daha baktım da, harbiden pek çirkinmiş bee :)))sağol alanaycımm🙂

Leave a Reply

