Yoruldum ulen

18 Jul
Diyeceksiniz ki niye?
İşte ele🙂
Biz 8-10 can , bir restaurant-bar-cafedeyiz.
Ve geçen gün düşündüm, “Acaba bir günde neden bu kadar yoruluyoruz?” diye..
Elimde kamera, bir günümü görüntülerle özetledim…
Aslında dahası da var, ama bugün bu kadarını yapmışım..Her gün farklı farklı yoruluyoruz..Bugünün işleri bu kadarmış…
Hadi şimdi benimle birlikte biraz yorulur musunuz?🙂
Ne saçma bir paylaşım oldu bu yaa :)))
Ama bu aralar gündemim böyle ne yapayım🙂
Kocamaan sevgiler herbiriciğinize….

11 Responses to “Yoruldum ulen”

  1. Fikirlopedim July 18, 2012 at 7:35 pm #

    Anammmmmmmmm kiyamammmmmmm, gastronomide is bitermi hic. Benimde cocuklugumdan 30lu yaslara kadar Avusturya'da aileme yardimla gecti. Fakat biz de iki dev bulasik makinasi vardi hic durmayan. Sen elcagizlarinla tabi ki yorulursun. Amaaaaaa neymis efendim bize ne lazimmis üreten hanimlarrrrrrr, iste örnek sen ve canlarin. Yok öyle popo büyütüp sonrada yoruldum demek, diyecekse bir kisi yoruldum diye iste böylesi emek verip alin teri döküp, üretip öyle diyecek. Bizlerde diyecegiz ki HELALLLLLLLLLLLL OLSUNNNNNNNNNNN:)) Cansin. iyi dinlenmeler ve bollllllllll kazanclar olsun insallahhhhhhhhhh:=) Sevgimdesin.

  2. Noblesse July 18, 2012 at 7:44 pm #

    Figenablacım, canım benim sana yardımcı lazım, temizlik için bari birini tut, kıyamam sana:)))

  3. kardeşler-nikahşekeri July 18, 2012 at 7:46 pm #

    İzlerken ben yoruldum..işiniz zor Figen abla..Kolay gelsin:)

  4. aksungur46 July 18, 2012 at 8:58 pm #

    ben de figenciğim nerelerde diyordum belki tatile çıktı ses seda yok dedim.ama bizim çalışkan arı boş durmamış çok çalışmış çokkk.kocaman sevgilerime

  5. mavii July 18, 2012 at 9:01 pm #

    video mu var burda göremiyorum:(

  6. tülin July 19, 2012 at 4:53 am #

    Neredesin sen canım ya?Bak yarın yine oraya geliyorum.Bu defa göreyim seni.Yardım da ederim hem,ciddiyim.İşletmeciliği iyi bilirim.Bu arada;Bloğumda güzel işler dönüyor,bir bak istersen.Öptüm.

  7. Cebimdeki renkler July 19, 2012 at 8:32 am #

    Daha ne olsun, insan izlerken yoruluyor ama davulun sesi de uzaktan hoş gelirmiş, ben de istiyorum bir mekanım olsun🙂

  8. esen ceyhun July 19, 2012 at 6:00 pm #

    Figen bu kadar iş yanlız yapılırmı kıyamam ben sana arkadaşım.yoksa burası sizin mi? Hayırlısı olsun.Sevgiler

  9. figen abla July 28, 2012 at 5:18 pm #

    esencimmmm senin bloğuna ben giremiyorum bu ne yaa :'(yok benim değil burası..ama keşke olsaydı :)))sağolun cankızlar…off yorulmuşuumm..

  10. Alanay yıldırım July 30, 2012 at 11:26 am #

    heyyt bre kim tutar seni:))izlerken yoruldum ablam atom karınca gibisin maşallah!Allah nazarlardan korusun.sahi neredesin sen?neresi burası?

  11. figen abla July 31, 2012 at 7:46 am #

    burası yeni açılan bir yer..1 ay kadar buradaydık..burada çalıştım..ama neden?çünkü yeni yazdığım oyunum için malzeme gerekiyorduuu :))))burada 1 ay çalışmakla şahane bir oyun yazdım can kız…ekim ayında ortaya çıkacak oyunum…ve gelecek sezona oynatacağım…oyunumun ismi ZENGİN VE YOKSUL..çok güzel oyun oldu yaaa :))))bak görüyon sanat uğruna ne eziyetler çekiliyor :)))çok öpüyorum seni bitanem🙂

Leave a Reply

