Çocuklar bana şarkı söyler misiniz?

15 Jul
Oğlum ve arkadaşları…
Bakalım oğlum ve tayfası şimdi bize ne söyleyecekler🙂

3 Responses to “Çocuklar bana şarkı söyler misiniz?”

  1. Alanay yıldırım July 30, 2012 at 11:18 am #

    heyyy sesine bayıldım.çok güzel.söyleyen oğlun değil mi ablacığım?bu arada dikkatimden kaçmadı röntgencilikte yapmışsın arada:))ablacığım uzun bir ara olmuştu.nasılsın ?özledim seni ve umarım iyisindir.sevgiler..

  2. figen abla July 31, 2012 at 7:43 am #

    beni,m oğlan çalıyor..bu söyleyen arkadaşı :)oyy ne çok özlemişim seni be gülüm…dur şu oyun çıksın, yeni el işleriyle aranızdayım yine…çok öpüyorum seni cankız🙂

  3. Anonymous August 2, 2012 at 3:20 pm #

    Hello there, I think your site could possibly be having internet browser compatibility problems. Whenever I take a look at your blog in Safari, it looks fine however, if opening in I.E., it has some overlapping issues.I merely wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, excellent blog!My website > Discover More

Leave a Reply

