Yaz Konseri verdik

12 Jun
Geleneksel SENİOR ASSİST Güre Yaz Konseri
Bu konser, ZEYTİNLİ İLERİ TÜRK MÜZİĞİ TOPLULUĞU tarafından, Güre amfi tiyatro’ da yapıldı..
Ben de sunuculuğunu yaptım…
Konser ne güzeldi yaa..Eve az önce döndük..Ve ben hemen kardeşlerimin kamerasından çekilmiş görüntüleri toparlayıp sizlere getirdim..Tabii bunlar yarım yamalak görüntüler..Zaten kameranın hafızası da yetmemiş tüm konseri kaydetmeye..Daha sonra, normal konser cdsini alınca, konserin tamamını buraya ekleyeceğim..
Hadi şöyle bir göz atalım mı bu geceye?

Yalnız, konser sırasında bir sıkıntım vardı..Orası amfi tiyatro.Tabi bir çok spot da var, ama benim kürsünün konulduğu köşeye  hiç bir spot denk gelmemiş..Hava karardıkça gözüm görmez oldu.elimdeki metni okuyacağım diye canım çıktı yaa :)))

7 Responses to “Yaz Konseri verdik”

  1. okuyan June 13, 2012 at 11:39 am #

    Canım ablam geçen hafta yine adaya geldik ve yine sorunlu ve kısıtlı bağlantım yüzünden video pek açılmıyor. Ama fotoğraflar ve sen süpersin:)Öpüyorum:)

  2. tülin June 13, 2012 at 12:54 pm #

    Ben gelmeden bütün etkinlikler bitecek gibi :(Sahi senin sunumun ve ses tonun ne güzelmiş Figen.

  3. figen abla June 13, 2012 at 5:41 pm #

    ay ay ay yerim ben sizleri can kızlar🙂

  4. Işıl Işıl Günler June 22, 2012 at 5:15 am #

    Ablama bak be, gurur duyuyorum seninle canım benim🙂 Bu arada evdeyim ben artık, hobilere daldım, bol bol görüşürüz, öptüm balım🙂

  5. fiamma July 8, 2012 at 8:11 pm #

    Vallahi 10parmağında 10 marifet can, sunuculukda pek yakışmış:)

  6. Magia da Inês July 15, 2012 at 12:21 pm #

    ¸❤✿•.¸♥ Bom domingo! Boa semana!♡ Beijinhos. Brasil

  7. figen abla July 28, 2012 at 5:03 pm #

    kızlar ben sizi yirim yirim :)thank you deaR MAGİA🙂

Leave a Reply

