"Sevgili Uşağım" Altınoluk’ ta…

11 Jun
..Ve yaz sezonunu, Altınoluk gösterimiyle kapattık..
Yine harika bir geceydi canlar..(dermişim)
Salonumuz hıncahınç dolu olduğu gibi bir çok seyirci de ayakta izledi..Siz deyin onyüzbin seyirci, ben diyeyim yüzellitrilyon seyirci , bilemiyorum yani, gönlünüzden ne geçerse o olsun.İşin gerçeği de bende saklı kalsın ….
Altınoluk Belediyesi’ ne, bizlere gösterdikleri çok yakın ilgi için gönül dolusu teşekkürler ediyoruz..
Aman da ne  kadar başarılıydık, ne kadar ciddi ve güzel oynadık..Maşallah maşallah..”Bir tiyatro oyunu bu kadar mı sıfır hatayla oynanır” desem çarpılırım.En iyisi ben hiç bir şey demeyeyim .Hala travmayı atlamadım😦
Oyunun hatalarını ve aksiliklerini makaslayarak, kısa kısa montajlarla biraz oyunu paylaşayım..

4 Responses to “"Sevgili Uşağım" Altınoluk’ ta…”

  1. ada ve deniz June 11, 2012 at 8:15 pm #

    ne keyifli olmuştur kim bilir:))))

  2. tülin June 11, 2012 at 8:56 pm #

    Yaaa,ben önümüzdeki hafta gidicem Altınoluk'a.Oldu mu şimdi Figen :(Özel gösteri isterim ben de.İsterim işte,arsızlık diz boyu nasılsa son günlerde🙂

  3. Dilek June 12, 2012 at 6:15 am #

    Maşallah efendim maşallah. Sağlıkla ve keyifle.

  4. figen abla June 13, 2012 at 5:45 pm #

    kızlar iyi ki de orda olup izlemediniz..valla çok berbat oynadık😥

Leave a Reply

