yarım ve biraz da kötü bir çekim ama……

7 Jun
Şimdilik paylaşayım, asıl video çekimi geldiğinde, bunu kaldırır, onu eklerim…
Bu bir cep telefonu çekimi..O yüzden çok net değil.Bir de, yarıdan itibaren çekilmiş..Çok anlamayacaksınız konuyu ama öyesine bi bakmak isterseniz ahan da  :)
Bir kaç da fotoğraf koyayım…

5 Responses to “yarım ve biraz da kötü bir çekim ama……”

  1. tülin June 7, 2012 at 8:18 pm #

    Ben hiç bi şey duyamadım:(

  2. okuyan June 8, 2012 at 12:24 am #

    İki gündür yine adadayız ve yine kısıtlı ve sorunlu bağlantı yüzünden video izleyemiyorum:(Ama fotoğraflara bakmak keyifli:)Sevgilerimle ablam.

  3. esen ceyhun June 8, 2012 at 8:14 am #

    Tiyatro salonu Akçay da nerde? Hayatım son hızla tiyatroya devam keyifle izliyorum seni can

  4. figen abla June 9, 2012 at 12:22 am #

    oyy teşekkürler canlarrr :)))esenciim bloğuna girilmiyor yine ne oldu?

  5. figen abla June 9, 2012 at 12:26 am #

    esencim bir düğün salonuna sahne çaktırarak tiyatro salonuna dönüştürmüştük..esencim senin bloğuna girilmiyor yaa😦

Leave a Reply

