Beş şişle çorap örmeyi biliyoruz di mi?

31 May
Eğer 5 şişle çorap örmeyi bilmiyor ve öğrenmek istiyorsanız, biraz bekleticem sizleri..
Şu an her aşamayı tek tek fotoğraflamaya zaman yok..
Bunu kız kardeşim örüyor..Onun eli çabuktur, ben hızına yetişemiyorum fotoğraf çekmek için🙂

Bu dört şişin her birinde 12 ilmek var..
Döne döne örüyoruz..
Biz çoraba boğaz kısmından başlıyor, burun kısmında da bitiriyoruz..

Bu ara tiyatro oyunlarımız var..
Bir kaç hafta sonra rahatlayacağım..O zaman sizlere çorabın her aşamasını tek tek anlatacağım..
Sizler ipinizi ve 5 şişlerinizi hazırlayın…
Bir çileden, bir çift çorap çıkıyor…

Kocaman sevgiler her biriciğinize🙂

9 Responses to “Beş şişle çorap örmeyi biliyoruz di mi?”

  1. Noblesse May 31, 2012 at 8:06 pm #

    ben bilmiyorum figenablam ama senin bildiğine şaşmadım.

  2. tülin May 31, 2012 at 9:59 pm #

    Bilmiyorum,öğretirsen sevaba girersin ablam.

  3. okuyan May 31, 2012 at 10:02 pm #

    Ben de bilmiyorum:) Kolay gelsin ablam.Öpüyorum.

  4. Cebimdeki renkler June 1, 2012 at 7:56 am #

    Artık biliyoruz sayende Figen abla 🙂

  5. figen abla June 1, 2012 at 9:43 am #

    ben hepinizi yirim yirim🙂

  6. esen ceyhun June 2, 2012 at 5:44 pm #

    Hep merak ederdim demekki yardımınla öğreniceğim can.

  7. Alacakaranlık Ezgileri June 3, 2012 at 12:59 pm #

    Asıl mesele başlangıç noktası:))Nasıl başlayacağız Meltem Can?

  8. kardeşler-nikahşekeri June 4, 2012 at 7:21 am #

    Değil 5 şişle 2 şişle bile çorap örmeyi bilmem..Sayende öğrenicem Figen abla:)

  9. figen abla June 6, 2012 at 3:17 pm #

    azıcık sabrediiinnn, şu turneler bitsin anlatıcam hemenn🙂

Leave a Reply

