Çocuklar, benim şarkımı söyler misiniz?

4 Apr
Yakaladım yine oğluşlarımı ve onlara en sevdiğim şarkıyı söylettim..
Ve tabii kameraman yine benim…
Ne güzel şarkı di mi?
Aaaah bu şarkıların gözü kör olsun…

6 Responses to “Çocuklar, benim şarkımı söyler misiniz?”

  1. MARİFETLİ PERİ April 4, 2012 at 3:44 pm #

    Figen ablacım, oğluşlarını tebrik ederim. Çok güzel çalıp söylüyorlar. Ben de onlarla birlikte söyledim:) Çok severim bu şarkıyı…Benim oğlum ve kızım da gitar kursuna gitmeye başladılar. İnşallah devam edip, böyle güzel güzel çalarlar. Ben de söylerim:)Sevgiler…

  2. Fikirlopedim April 4, 2012 at 5:42 pm #

    Ohhhhhhhh iki defa dinledim, sefam olsun:=)) Süpersiniz cocuklar süper. Abla sen yap bu cekim isini arada:=)) Gönüllerinize saglik.

  3. An Ek Zu Ra April 4, 2012 at 5:54 pm #

    maşallah figen abla harikalar..

  4. okuyan April 4, 2012 at 8:19 pm #

    Şarkıyı yorumlamaları, çift sesler, gitar çalmaları hepsi süper. Gönülden tebrik ediyorum ablam:)

  5. Dilek April 5, 2012 at 12:50 pm #

    Süpeeeeeeeeeeeeerler ablam. Maşallah.

  6. figen abla April 6, 2012 at 4:05 pm #

    teşekkür ederim güzel insanlar🙂

Leave a Reply

