Balıkesir ‘ de Tıbbiyeli Bestekarlar Konseri

18 Mar
Veee, Balıkesir konserimizi sahneye koyduk.
Bu konser, Balıkesir özel Sevgi Hastanesi’ nin sponsorluğunda yapıldı.
Ne kadar güzel bir konserdi ya🙂
Bu konserimizde video çekimi yaptırmadık.Sadece elimizdeki kameralarla kısa kısa çektik.Onları derleyip toplayıp, şöyle bi paylaşayım.
Ama çok az çekebilmiş kardeşim.
Bundan sonra da aynı konseri Edremit’ te verdik.O konserden görüntüleri de az sonra buraya ekleyeceğim.
Edremit konserimizin görüntüleri daha fazla.
Bizleri Balıkesir’de en iyi şekilde ağırlayan özel Sevgi Hastanesi’ ne gönül dolusu teşekkürler ediyoruz.
Haa, bu arada şu sunucu da benim …Türkçeyi ne kaa güzel kullanıyorum be yaww🙂
Önce, iki bölüm halinde videoları paylaşayım..
Ahan da ilk videomuz…

Videomuzun 2. bölümüne de bakalım mı?

Vee videoların ardından, bir kaç da fotoğraf paylaşayım…

8 Responses to “Balıkesir ‘ de Tıbbiyeli Bestekarlar Konseri”

  1. esen March 18, 2012 at 3:27 pm #

    Kutluyorum arkadaşım bravo sizlere.sevgiler can.

  2. figen abla March 18, 2012 at 4:07 pm #

    teşekkürler ediyorum sevgili esencim🙂

  3. aksungur46 March 18, 2012 at 5:10 pm #

    güzel sesi ve harika türkçesi ile sunucumuzu,solistlerimizi,koromuzu ve şefinizi kutlarım.nice konserlere

  4. figen abla March 18, 2012 at 7:37 pm #

    sağolasın cankız🙂

  5. Özden CEYHAN March 19, 2012 at 4:29 pm #

    Evet can dostum bir başarıya daha imza atmışsınız, emeği geçen herkezi sizin nezdinizde kutluyorum, sağolsunlar, varolsunlar:))

  6. Anonymous March 19, 2012 at 10:09 pm #

    Ne güzel bir o kadar kaliteli konserlermiş orAda olmak isterdim:)Emeğine sağlık C.A.Y

  7. alanay March 21, 2012 at 6:53 pm #

    diksiyonun cidden çok güzel ve ses tonun.çok da güzel sunmuşsun canımın içi.konser ise ayrı güzel.hepinizi tebrik ediyorum..

  8. figen abla March 25, 2012 at 9:21 pm #

    teşekkürler güzel insanlar🙂

Leave a Reply

