Şapka örebildiysem, bere de yapabilirim

26 Feb
Bir önceki yazımda detaylı tarif etmiştim.
Oradan bakıp anladıktan sonra,artık insan kafasına göre takılıyor.
Ben bu kez cidden baya bi kafadan attım🙂
—8 zincir çekip kapattım.İçine16 direk doldurdum.
—Her bir direği 2 defa batarak arttırdım.Yalnız 2 alttan, 2 üstten ördüm.
—İki üstten ördüklerimi sürekli üstten ördüm..Ama alttan alarak ördüklerimi her sırada 1er 1er arttırdım.
—Bunu BURAYA bakarak daha net anlayabilirsiniz.
—Gerisini ne siz sorun, ne ben anlatayım…Tamamen uydurdum..Kafama göre dilimler yaptım..Zaten BURADAKİ anlatımı bir kez anlayıp uyguladıktan sonra, gerisi kendiliğinden geliyor🙂

Sonra 5 şişi takıp birazda şişle ördüm..8 ilmek burgu, 18 ilmek haroşa şeklinde,biraz devam ederek bir kaç burgu yaptım..İki burgu sonra içime fenalıklar geldi.

Sonra bundan sıkıldım ve yeniden tığla devam ederek, 2 üstten, 2 alttan ala ala tığla lastik şeklini vererek ördüm.

Şapka yapacaktım ama oğluşum ille de bunu bere yapmamı istedi.
O yüzden şapka siperi yapmadan, bere olarak bıraktım ve oğluşuma verdim..

Ne güzel yakıştı sıpaya🙂

Bir kez tekniği anladıktan sonra yapılamayacak örnek olmadığını keşfettim…
Ben bu işi çok sevdim canlar..
Az beklerseniz sizlere 5 şişle eldiven örmeyi de anlatıcam..Ben taa liseden beri  kendi eldivenlerimi kendim örüyorum…
Hepinize çook sevgiler canlar…

15 Responses to “Şapka örebildiysem, bere de yapabilirim”

  1. yaseminkale February 26, 2012 at 8:09 pm #

    figen ablaaaa süpersiiiin:))

  2. emelden.blogspot.com February 26, 2012 at 8:15 pm #

    Beş şişle eldiven örebiliyorsan zaten ablacım bunlar ne ki senin için.

  3. okuyan February 26, 2012 at 8:21 pm #

    sen istersin de yapamaz mısın ablam?:) hiç şüphem yok ki zaten… maharetli ellerine sağlık…sevgiyle kal…

  4. kpsszede February 26, 2012 at 8:21 pm #

    Kim tutar seni be abla!Ne güzel yapmışsın, iyiki acemisin yani, bir de usta olsan nasıl olacak kimbilir…Gerçi bence acemi değilsin de…Orjinal ve çok güzel olmuş…

  5. esen February 26, 2012 at 9:26 pm #

    Bence çokta güzel olmuş can.eldiveni merakla bekliyorum sevgiler

  6. Arzu'nun hobileri February 27, 2012 at 5:10 am #

    ablacım ellerine,sağlık çok da güzel olmuş.oğlun güle güle kullansın.sevgiler.kolay gelsin.🙂

  7. Nazan February 27, 2012 at 7:51 am #

    Tarzını çok seviyorum Figen abal.Hep farklı şeyler üretiyorsun.Beş şiş eldivenlerini merakla bekliyorum..

  8. Cebimdeki renkler February 27, 2012 at 8:16 am #

    Çok güzel bir bere olmuş, çok farklı, şık… Ellerine sağlık, pek de yakışmış🙂

  9. fiamma February 27, 2012 at 10:25 am #

    Çok güzel olmuş ellerine sağlık Figen ablacığım ogluş iyi günlerde giysin…

  10. aksungur46 February 27, 2012 at 1:47 pm #

    harikasınnnn bir de uyduruktan diyorsun valla çok güzel olmuş ellerine sağlık

  11. Banuca February 27, 2012 at 4:17 pm #

    Ne de güzel örmiş hatuuuun, ellerine sağlık :)İyi güzel de yakışıklının yüzünü niye saklıyorsun yaaa, nazar değer diye mi🙂

  12. fimofimo February 28, 2012 at 10:15 am #

    bekliyorum şu eldivenleri ama benim anlayacağım gibi uzun uzun anlat emi ablacığım yaparım da olmazsa sana gönderirim takarsın yoksa…(yapabilirsem de gönderirim senden kıymetli mi yani)

  13. figen abla February 29, 2012 at 8:33 pm #

    oy oy oy yerim ben her biriniziii :)))çok sağolasınız canlar :)hepiniz hazırlayın beş şişlerinizi, eldiven geliyor🙂

  14. MARİFETANE (Elif Hatice) March 1, 2012 at 6:08 am #

    Çok güzel olmuş Figen abla süper ellerine sağlık.

  15. figen abla March 4, 2012 at 8:21 pm #

    teşekkürler bitanem🙂

Leave a Reply

