Bebeklere uyku tulumu

8 Feb
Sevgili halamın, ikiz torunları olacak…
Halam bebişlere birer uyku tulumu örmüş….
Biri mavi, diğeri yeşil….

O kadar hoşuma gittiler ki, sizlere de göstermek istedim…

Bir gün torunum olursa ben de bunlardan örmek istiyorum :)))

Çok şirinler di mi?🙂

Bunları iyi günlerde, sağlıkla giyin bebişler :))

Örülüşü basit..Ben bile örerim harhalde

Ellerine sağlık halacım :)))
Hepinize sevgiler




4 Responses to “Bebeklere uyku tulumu”

  1. emelden.blogspot.com February 8, 2012 at 10:51 pm #

    Bencede ellerine sağlık.Sağlıkla giysinler inşallah.

  2. Cebimdeki renkler February 9, 2012 at 7:49 am #

    Ay pek şeker olmuşlar gerçekten. İkiz bebekler hı , düşünemedim bir an. Allah kolaylık versin :))

  3. Dilek February 9, 2012 at 11:39 am #

    Halacığının ellerine sağlık Figen abla. Çok güzel olmuş uyku tulumları. Bebekler için belli bir yaşa o kadar çok gerekli ki. Çünkü uyurken çok deli yatmayı seviyorlaaaaar.

  4. figen abla February 9, 2012 at 4:50 pm #

    hem de ikiz bebek..ay hiç çekemem ben olsam :)Allah anacığına babacığına yardım etsin inşallah :))çok teşekkürler ediyorum cankızlar sağolun🙂

Leave a Reply

