Annem hırka örüyor.

25 Jan

Küçük yeğenim, Panasonic firmasının düzenlediği bir resim yarışmasında birincilik kazanarak, çeşitli ödüller almıştı.
Bu ödüllerden biri de Paris gezisiydi.
Şu an harıl harıl kıza yolculuk bavulu hazırlıyoruz🙂

Bu hırkayı da küçük kıza ördü annem.Yolculuk sırasında giyecek.

Desenler, sonradan işleme değil.Annem her bir noktayı, arkadan ip yürüte yürüte yaptı..
Zaten böyle yapınca tahmin edersiniz ki örgü kalınlaşıyor, sanki iki kat iplikle örülmüş gibi oluyor..
Bakın, arkası da desenli…

Annem zor işleri çok sever.Bu yönümü annemden almışım..Ben de bayılırım imkansızı zorlamaya :)))

Ellerine sağlık aslan annem..
İyi günlerde giy küçük sıpa🙂



16 Responses to “Annem hırka örüyor.”

  1. Elisi Defteri January 25, 2012 at 1:10 pm #

    harika olmuş, eline sağlık annenizin:)

  2. fimofimo January 25, 2012 at 1:17 pm #

    güle güle giysin ,senin şu taşa ailecek güldük,sen çok yaşa emi Figen abla,bu arada Malatya nasıl karlı,soğuk olmuyor diyenlere duyrulur,bugün bayağı kartopu oynadık bizim çocuklarla.

  3. figen abla January 25, 2012 at 1:37 pm #

    sevgili elişi defteri, sevgili fimofimo teşekkürler :)cankuş ben malatya' yı bilirim..karı ve soğuğu vardır..ama çook güzeldir ya :))

  4. emelden.blogspot.com January 25, 2012 at 1:42 pm #

    Valla teyze paspas fabrikası gibi çalışıyo.Hepsinin renkleride kendileride çok güzel amaaahırkayla ustalığına bir kez daha Maşallah dedirtti doğrusu.Eeee anasına bak kızını al boşuna dememiş eskiler.

  5. alanay January 25, 2012 at 1:44 pm #

    ağzım açık kaldı.var mı şimdilerde böyle örgüler.muhteşem olmuş.tekrar tekrar öpüyorum becerikli ellerini.küçüğe de(sıpaya)iyi yolculuklar ve bol eğlenceler diliyorum.bol bol fotoğraf çeksin.sevgiler..

  6. Cebimdeki renkler January 25, 2012 at 2:11 pm #

    O kadar detaylı ama o kadar güzel olmuş ki… Figen ablacım söylecek söz bulamıyorum, anneciğinin de senin de elleriniz dert görmesin. Nefis olmuş bu hırka… Tam sabır işi. Keyifle sıcacık giysin yeğeniniz…

  7. figen abla January 25, 2012 at 2:47 pm #

    oy oy oy benim canlarım gelmiş…sağolun güzel insanlar :)))

  8. aksungur46 January 25, 2012 at 3:17 pm #

    anne maaşallah fabrika gibi ne güzel şeyler üretiyor.hele hırkaya bayıldım şekerim allah anacığına uzun ve sağlıklı ömürler versin.

  9. ada ve deniz January 25, 2012 at 3:29 pm #

    yeğenini kutlarım, iyi gezmeler ona:)))hırka ise muhteşem olmuş:)))

  10. figen abla January 25, 2012 at 4:01 pm #

    teşekkürler ediyorum canlar🙂

  11. esen January 25, 2012 at 6:23 pm #

    Annenin mükemmel işlerinden biri can ,Yolcunuza da hayırlı yolculuklar,yanına mutlaka şemsiye ve yağmurluk almayı unutmasın ben çok ıslanmıştım Pariste sevgiler

  12. FADİŞ January 25, 2012 at 6:32 pm #

    Harika olmuş annenizin ellerine sağlık, bir zamanlar ben de böyle arkadan ip yürüte yürüte örerdim ne sabır varmış üstelik 14-15 yaşında falandım şimdi nerdeeee:)

  13. figen abla January 25, 2012 at 7:44 pm #

    esenim, fadişim, teşekkürler ediyorum🙂

  14. okuyan January 25, 2012 at 8:35 pm #

    iyi günlerde kullansın inşallah yeğenin ablam…sevgili anneciğine diyecek tek sözüm var: MAŞALLAH.

  15. Banuca January 25, 2012 at 8:45 pm #

    oooo hem de desenli, harika olmuş, anacığının ellerine sağlık🙂

  16. figen abla January 25, 2012 at 10:43 pm #

    sevgili okuyan :)sevgili banuşum var olun :))

Leave a Reply

