Aaah ah, şimdi de bana duvar lazım…

16 Jan

Yaai bir de duvar lazım şimdi..
Üüüff, işin yoksa yine git çöpten strafor bul..Tam çöpçü oldum artık yani🙂

Düz ve uzun bir strafor parçası…
Tuğla desenlerini ateşte kızdırılmış bıçakla çizdikten sonra, bu çizgilerin içini siyah ayakkabı boyasıyla çizip netleştirdim…

Ondan sonrası zevkliydi..
Gölgelendirmeyle taşları boyadım..Gölgelendirme ne güzel bir şey..Hemen resme boyut veriyor..

Yosun rengi,  yağmur küfü, çamur lekesi gibi doğal renklerle hafif dokunuşlar yetti…
Bu duvar, sahnede çok şık durdu..
Ama uzun bir duvardı, ve ben bununla sokakta yürürken çok salak görünüyordum :)))
Neyse ki yol boyunca kendi kendime espriler yapıp güldüm..Mesela dedim ki:
-Kolunun altında koca bir taş duvarla sokakta bu kadar zorlanmadan yürüyorum ya, Herkül müyüm neyim bee🙂
Valla, karşıdan baksanız taş duvar..ama zorlanmadan taşıyorum..Ay ben ne kadar güçlüyüm :)))
Sevgiyle kalın, sanatla kalın🙂

5 Responses to “Aaah ah, şimdi de bana duvar lazım…”

  1. Cebimdeki renkler January 16, 2012 at 8:42 am #

    Yetenek böyle bir şey işte…

  2. Noblesse January 16, 2012 at 11:22 am #

    resmen sahne dekoru yapıyorsun, inanılmaz bir yeteneksin Figenablam.

  3. okuyan January 16, 2012 at 11:56 am #

    ne kadar yaratıcısın ablam… sana hayranlık duymamak mümkün değil… yakınında olanlar çok şanslı, benden söylemesi:)sevgilerimle…

  4. uğurböceği January 16, 2012 at 5:36 pm #

    Bütün tiyatro dekorlarını sen yaptın galiba :))))ellerine sağlık süpersin süpeeeer

  5. figen abla January 16, 2012 at 10:45 pm #

    ben hepinizi yirim yirim🙂

Leave a Reply

