Hiç boş durmuyoruz

5 Jan

Tiyatro provalarına devam.
Artık dekor ve kostümler  tamamlandı.
Afiş ve el broşürlerimiz hazır.
Bizler hazırız.
Vee geriye sayım başladı..
Hadi Allah mahçup etmesin inşallah…






13 Responses to “Hiç boş durmuyoruz”

  1. Cebimdeki renkler January 5, 2012 at 9:30 am #

    Yine bomba gibi bir oyun geliyor sanırım Figen Abla. Çok da hızlı sahnelediniz sanki. Ne zaman premiyer?

  2. ada ve deniz January 5, 2012 at 12:09 pm #

    kolay gelsin, seyirciniz bol olsun:)))))

  3. MARİFETANE (Elif Hatice) January 5, 2012 at 12:26 pm #

    Bu emeğin karşılığı olan alkışlarınız bol olsun Figen abla..

  4. Noyumberry January 5, 2012 at 1:02 pm #

    Hadi hayırlısı:)bol şanslar Figen abla:))

  5. fimofimo January 5, 2012 at 1:56 pm #

    hakketen durmuyorsun,allah sağlık versin de durma Figen Abla,bende boş durmadım ama cankızı yaptım.sevgiler.

  6. emelden.blogspot.com January 5, 2012 at 2:44 pm #

    Allah yolunuzu açık etsin,bol izleyiciler versin ablacım.

  7. Noblesse January 5, 2012 at 4:12 pm #

    çok başarılı geçecek Figenablacım, diğerleri gibi:)))

  8. aksungur46 January 5, 2012 at 5:06 pm #

    bol alkışlar kolay gelsin.oyununuz için başarılar dilerim keşke seyretme şansımız olsa idi,kucak dolusu sevgiler tüm ekibine

  9. Anonymous January 5, 2012 at 5:28 pm #

    figenciğim harika valla ben bu oyunda oynarken kendimi göremiyorum. ama senin sayende seyrediyorum. İnşallah çooook güzel olacak sayın yönetmenim.AYRICA, bu projede yer almak gerçekten çok güzel, ama korumuzuda laf söyleme bence kaset yapsak bir numara olur yok satarız ne dersinnnn)))) haaa her zamanki gibi BEN DENİZ GÜLŞEN, NAMI DİYAR ÇOLAK AYŞEEEEEE)))

  10. alanay January 5, 2012 at 6:39 pm #

    hepinizde bomba gibi görünüyorsunuz.şimdiden alkışlıyorum hepinizi.emeklerinize sağlık ablacığım.hadi kolay gelsin bol alkışlar..

  11. figen abla January 5, 2012 at 8:11 pm #

    aaa canlarım gelmiş de bir de izlemişler videolarımızı :)))cankızlarım merhaba, hoşgeldinizzzz :)))oyun haftaya canlar…hazırlıklar son aşamaya geldi..şimdi heyecanlı bekleyiş zamanı..ayy bu faslı hiç sevmiyorum..tatlı bi korku var şahsen benim içimde :)))gülşencim de arada girip şuraya yazmıyor mu, bayılıyorum ya :))gülşen sen ne can bişeysin ya :)))kızlar ben hepinizi çoook seviyorum çok :)))

  12. haskumaş January 5, 2012 at 9:57 pm #

    Emeğinize,gönlünüze,yüreğinize sağlık harikasınız ayakta alkışlıyorum sizlerisevgiler

  13. figen abla January 6, 2012 at 2:05 am #

    canım benim, bütün arkadaşlarım adına teşekkürler ediyorum…

Leave a Reply

