Annemin şaheserlerinden

23 Dec
Hakikatten annem çok becerikli, çok yaratıcı ve çok çalışkan..
Zor işleri çok seviyor, ve hakkından da geliyor..
Şu paspasın güzelliğine bakar mısınız?
Parçaları yine tek tek ördü ve dikmeye başladı…

Parçaları birleştirme aşaması ne güzel ya..Sanki bir bulmacanın parçalarını birleştirir gibi..

Karar verdim, paspasta beyaz renk illa olmalı..Şu güzelliğe bakar mısınız, sanki post gibi..

Nefis oldu nefis..

Aslan annem..Koçum annem..Maşallah sana valla.

Galiba en harikası bu oldu di mi?

Annemden hepinize selam ve sevgiler🙂

16 Responses to “Annemin şaheserlerinden”

  1. kpsszede December 23, 2011 at 10:20 pm #

    benden de kocaman bir maşallah…ellerine sağlık teyzecim,öpüyorum o ellerden.sevgiler…

  2. okuyan December 23, 2011 at 10:42 pm #

    bence de enfes olmuş… sevgili annenizin maharetli ellerine sağlık…sevgilerimle Figen ablam.

  3. figen abla December 23, 2011 at 11:18 pm #

    ben en çok buna bayıldım canlar..gerçi her ördüğüne aynı şeyi diyorum ama :))))çok teşekkürler ediyorum annemin adına..sağolun canlar:)

  4. necla December 24, 2011 at 3:17 am #

    harika olmuş valla diğerleri gibi çok güzel ama siyahın farklı bir asaleti var ya oyüzden bunun albenisi daha çok bendende anneye kocaman sevgiler elleri dert görmesin maşallah ..

  5. Özden CEYHAN December 24, 2011 at 9:26 am #

    Gerçekten emek sarfedilerek ortaya çıkan bir paspas olmuş. Annenizin ellerine, emeğine sağlık hürmetle ellerinde öpüyorum:))

  6. emelden.blogspot.com December 24, 2011 at 10:45 am #

    Harika olmuş yine, renkler çok uyumlu.Ortadaki kare parçalardan harika yastık da olur sanki..Selamlar..

  7. FADİŞ December 24, 2011 at 10:53 am #

    Annenizin ellerine sağlık çok beğendim, renk seçimi de çok güzel:)

  8. Gülsen December 24, 2011 at 11:25 am #

    bayıldım çok hoş olmuş kenarları düz olsa daha modern bir havası olurdu nacizhane fikrim budur ellerinden öperim annenin selamlar sevgiler🙂

  9. alanay December 24, 2011 at 1:51 pm #

    valla şahane olmuş!anneciğinin maharetli ellerinden bi kez daha öper selam ederim.çok beğendim ki sakallı ipi çok sevmeme rağmen.bravo ona.seni de kocaman öpüyorum..

  10. aksungur46 December 24, 2011 at 2:03 pm #

    anneciğinin pamuk ve becerikli ellerinden öperim.muhteşem olmuş paspas valla basmaya kıyamam.

  11. GÖZDE HOBİLER December 24, 2011 at 2:25 pm #

    Figen ablacığımAnnenizin ellerine sağlık.Renkler çok hoş.Sizde çok yaratıcısınız.EEEE ÜZÜM ÜZÜME BAKA BAKA KARARIR.DEĞİL Mİ?

  12. Noblesse December 24, 2011 at 10:13 pm #

    off ki offf bu paspasın renkleri de çok hoş olmuş, annende senin gibi süper Figenablacım.

  13. fiamma December 25, 2011 at 7:31 am #

    Vallahi gittikçe zorlaştırıyor işi anneciğin, ellerine sağlık.

  14. tülin December 25, 2011 at 9:53 am #

    Bende o güzel elleri öpüyorum canım.

  15. Cebimdeki renkler December 25, 2011 at 9:56 am #

    Figen ablacım artık bunlar paspas kıvamından çıkıp halı kıvamına geldiler bence. Her gelen bir öncekinden detaylı, büyük. Çok güzel olmuş gerçekten. Annenizin de ellerinden öperim🙂

  16. figen abla December 27, 2011 at 12:17 pm #

    annem bu şahane yorumlarınızı okuyunca o kadar mutlu oluyor ki canlar…annem adına her biriciğinize ayrı ayrı teşekkürler ediyorum, o güzel yüreklerinizden öpüyorum…şahane yıllar hepinizee🙂

Leave a Reply

