Kamera arkası cıvık anlardan seçmeler :)

1 Dec
Bazan çalışmayı unutup, cıvıttığımız anlar da oluyor tabii ..
Bunlar da  kamera arkası görüntülerimiz🙂

11 Responses to “Kamera arkası cıvık anlardan seçmeler :)”

  1. okuyan November 28, 2011 at 8:51 pm #

    Figen ablacım bahçede baktığımız kedişimizle ilgili moralim bozuk bugün o yüzden videolarını çok merak etmeme rağmen izleyemiyorum ama söz Küçük Kulak biraz kendine gelsin hemen izleyeceğim.Sevgiyle kal ablam.

  2. figen abla November 28, 2011 at 8:53 pm #

    aa ne oldu cankız?dur hemen geliyorum bloğuna, bakim neler olmuş😦

  3. Anonymous November 28, 2011 at 11:53 pm #

    hepiniz çok sevimlisiniz :))

  4. Dilek November 29, 2011 at 4:59 am #

    Çok seviyorum ben kalabalık ortamlarda çalışırken iyi eğlenceli hale dökmeye. Sizde hem işinizi yapıp hemde eğleniyorsunuz. Keyifle ve sağlıkla kalın.

  5. figen abla November 29, 2011 at 7:43 am #

    sevgili adsız, can dileğim teşekkürler🙂

  6. Noblesse November 29, 2011 at 6:17 pm #

    ne kadar keyifli bir ortam bu Figenablacım, Allah bozmasın:)))

  7. figen abla November 29, 2011 at 7:29 pm #

    sağolasın can Noblessem :

  8. Anonymous November 29, 2011 at 10:30 pm #

    ay ay, figenciğim ilk başta bet sesimi duyunca korktum bu ses bendenmi çıkıyor diye. hahaha. yaaa ordayken başka burda seyrederken başka eyleniyorum. Vallahi en çokda kendime gülüyorum. beni fazla koyma valla insanlar seyretmeyecekler bak söyleyim sana. BEN KİMMİYİM. TABİİ Kİ GÜLŞEN

  9. figen abla November 29, 2011 at 10:50 pm #

    ben aslında senin sesinin güzelliğini çok iyi biliyorum sevgili gülşen..ama sen bakma orda, çocuklar da ciddiyetsiz çalıyorlardı..siz bi prova yapın da bizim çocuklarla, benbi daha kayıt yapayım..alem ses görsün bee :))))

  10. Özden CEYHAN November 30, 2011 at 10:46 am #

    Çok güzel hareketler bunlar:))

  11. figen abla November 30, 2011 at 10:52 am #

    teşekkürler sevgili dost🙂

Leave a Reply

