Bi hazırlık var ama..Ne acaba? :)

26 Oct

Deprem felaketi ve şehitlerimizin üzüntüsüyle şimdilik ertelendi ama bir konser hazırlığımız var..
Kameramın şarjı az olduğu için, az bir kayıt yapabildim.
Ama en sevdiğim şarkıları da yakalayabildim🙂
Sadece iki şarkıyla bu kadar harikalar, ötesini bi düşünün..Bu koro süper arkadaşlar, vallahi süper..

6 Responses to “Bi hazırlık var ama..Ne acaba? :)”

  1. okuyan October 26, 2011 at 12:44 pm #

    adadaki kısıtlı bağlantımdan dolayı video izleyemediğim için aklım kaldı:)

  2. alanay October 26, 2011 at 2:54 pm #

    sen var ya sen!on parmakta on marifetsin cidden.koro prova haliyle süper görünüyor.şarkılar sesler çok güzel.hadi bakalım konserde başarılar diliyor ve dinlemek için sabırsızlanıyorum.sevgilerimle..

  3. Özden CEYHAN October 26, 2011 at 5:47 pm #

    Kıymetli dostum böyle amatörce bir çekimle böyle mükemmel bir kayıt, tebrik ederim. Gerçekten mükemmel, provası böyle ise gerçek sunumunuzu şimdiden tahmin ediyorum. Emeğinize sağlık, kolay gelsin…Şu an elimdeki minyatürü bitirdim yayınladım ve hemen sen kıymetli dostumun tavsiye ettiği halı dokuma işine başladım bile:)) İnşallah bayramdan önce yayınlarım :))

  4. aksungur46 October 26, 2011 at 5:52 pm #

    izledim canım devamı gelecekmiş gibi ekrana baka kaldım.harikasınınz hepinizi tebrik ederim.konserinizde başarılar dilerim.sevgiyle kucaklarım

  5. Cebimdeki renkler October 27, 2011 at 6:56 am #

    Figen ablacım o kadar dopdolusun ki, her seferinde şaşırtıyorsun beni. Biliyorum ama yine de şaşırıyorum. Nefis bir kayıttı, kimbilir canlısı ne kadar keyifli olacak. Tebrikler, kolaylıklar🙂

  6. figen abla November 2, 2011 at 1:35 pm #

    sağolun var olun güzel canlarım..bir süre ertelendi ama cidden sonra bütük bir konser olacak..zayen ben paylaşırım hemen sizlerle..çook teşekkürler ediyorum..

Leave a Reply

