Ve biraz gülelim, eğlenelim :)

23 Sep

Bütün olay bu sitede oluyor arkadaşlar..
Çok şık fotoğraf efektleri🙂
tıklayın

Beğendiğiniz efekti seçin, sonra kendi fotoğrafınızı yükleyin..Sistem, sizin fotoğrafınızı alıp o efektlerin arasına yerleştiriyor🙂
Ben bunları yaptım..
Bakalım sizler neler yapacaksınız :))

 

ve aşağıdaki minicik video bile o efekt sitesinde yapıldı..
var olan mizansenin içine kendi yüzümü ekleyerek..
İyice maymun ettim kendimi ya :))

18 Responses to “Ve biraz gülelim, eğlenelim :)”

  1. Gülsen September 23, 2011 at 7:08 pm #

    ha ha çok eğlenceli bunlar Figenciğim :)) hemen uygulayacağım🙂

  2. Dilek September 23, 2011 at 7:12 pm #

    Süpersin Figen abla. Link için teşekkürler.

  3. fiamma September 23, 2011 at 7:20 pm #

    Çok güzel Figen ablacığım, senin yaptıklarını çok sevdim ben.Yavaş yavaş keman sesi duymaya başlayacağız anlaşılan:)) billboardlar asılmış her yere:)) Hareketli olana bayıldım. o efektin sen canlısını daha iyisini yaparsın sahne tozu yutmuş biri olarak:)

  4. Noblesse September 23, 2011 at 7:58 pm #

    sörf'ü deniyim hemen, çok eğlenceli.

  5. Ozra September 23, 2011 at 8:28 pm #

    Çok güzel olmuşsun Figen Abla harika =))))

  6. okuyan September 23, 2011 at 9:51 pm #

    gerçekten çok eğlenceli… hepsinde de çok güzel olmuşsun ablam… ben de ilk fırsatta deneyeceğim, bakalım neler çıkacak ortaya:)sevgilerimle…

  7. nrhnmrl September 24, 2011 at 5:25 am #

    Vallahi eğlenmeye ihtiyacım vardı dur bi gidip bakayım teşekkürler.

  8. Cebimdeki renkler September 24, 2011 at 8:47 am #

    Süper olmuşlar, Noel anneyi ve Ramboyu çok çok sevdim🙂

  9. alanay September 24, 2011 at 4:07 pm #

    çok eğlenceli senin fotolarada bayıldım ama en çok tutuklama sonrası çekilen foto:))) dumpir diye bir site var ben orada yapıyordum burayı bilmiyordum.ah ne iyi oldu sağolasın ablacığım..

  10. GÖNÜL September 24, 2011 at 7:01 pm #

    çok eğlenceli bayıldım bu resimlere hemen bende deniycem sevgiler

  11. 03bellinda September 25, 2011 at 12:44 pm #

    figen abla çok eğlenceli olmuş bayıldım valla:))

  12. figen abla September 25, 2011 at 7:54 pm #

    cidden çok eğlenceli ya :)))kızlar sizler de yapın lütfen…onlara da bakalım hadi :)))))))))))kocaman teşekkürler🙂

  13. Noyumberry September 25, 2011 at 9:45 pm #

    bayıldım valla çok eğlenceli:)nereden bulursunuz böyle şeyleri..ben de hemen denedim ve çok güldüm..son günlerde haberlerde duyduklarımızdan içim kararmıştı..biraz moral oldu:)Sevgiyle kalın..

  14. figen abla September 26, 2011 at 12:47 pm #

    gelin ve damata dikkat..her ikisi de benim yüzüm..kendi kendine gelin güvey olmak böyle bişey olsa gerek :))))sağolasın can🙂

  15. ACEMİHOBİCİ October 5, 2011 at 7:53 am #

    harikalar:))))) süperler:))))) çooooooook güldüm ve eğlendim, alemsin ablammmmm:))))) ben de istiyorum, o "çok feci seri katil" çok güzeeeel:))))))

  16. figen abla October 7, 2011 at 5:59 pm #

    aa ışılım da gelmiş :)))sana da yapalım ışılcığım :))))çok teşekkürler..orası çok tatlı bir site ya:))

  17. Anonymous November 28, 2011 at 8:20 pm #

    figenciğim başka olmak istediin birşey kaldımı merak ediyorum. Uzaylı olmuşsun, gelin ressam, şirket kurucusu vs. ya çoook güldüm vallahi.Allah iyiliğini versin uçuk kaçık arkadaşım benim. harikasın gerçekten ve seni gerçekten dünyaya duyurmak lazım. herkesin seni tanıması lazım benceeeeeee ben kimmiyim HER ZAMANKİ GİBİ GÜLŞEN

  18. figen abla November 28, 2011 at 8:26 pm #

    Gülşenciğim 5 dakika bekle, bugünki çekimleri ekliyorum🙂

Leave a Reply

