Benim arkadaşlarım hamarattır..

13 Sep
Bazı arkadaşlarım el örgüsü ürünlerini, sahildeki ufak dükkanlarda satışa sunuyorlar..
Bu çantalar, arkadaşım Aygül’ün kendi elleriyle diktiği çantalar..
Ah bunlar çoktu ama bir kısmı silinmiş fotoğraf makinamdan😦
Kalan resimleri hemen paylaşıyorum onlar da kazaya uğramadan..
Sevgili arkadaşlarımın elceğizlerine sağlık diyerek:

6 Responses to “Benim arkadaşlarım hamarattır..”

  1. Noblesse September 13, 2011 at 6:03 pm #

    çok güzel çantalar(pempe ve lilaya bayıldım), hele o hırka firkete işi değil mi, ne sabır:))Arkadaşlarında senin gibi becerikli Figenablacım:))

  2. Dilek September 13, 2011 at 7:22 pm #

    Ellerine ve emeğine sağlık arkadaşlarının Figen ablacığım. Noblesseye katılıyorum senin gibi arkadaşlarında becerikliler. Öptüm seni.

  3. okuyan September 13, 2011 at 9:57 pm #

    arkadaşının ellerine ve emeğine sağlık…sevgilerimle…

  4. GÖNÜL September 14, 2011 at 7:31 pm #

    becerikli insanların becerikli arkadaşları olur hepsi birbirinden güzel sevgiler

  5. alanay September 15, 2011 at 1:22 pm #

    arkadaşlarına maşallah diyorum ablacığım eh.kimin arkadaşları işte.ellerine sağlık hepsinin.sevgiler…

  6. figen abla September 18, 2011 at 10:32 am #

    can kızlar her biriciğinize çok teşekkürler ediyorum arkadaşlarım adına….aslında bu çantalar daha fazlaydı..ben fotoğrafları pcye atarken bir hata yapmışım, rsimlerin yarısı silinmiş :((hani resim numaraları aynı olunca dosyadaki resmi silip yerine yeni resimleri koyuyor ya pc, işte öyle bir hata)hepiniz sağolun canlar..hepinizi kocaman öpüyorum🙂

Leave a Reply

