Özden dostun bir çalışması…

24 Jun
O bir dost
O bir usta
O bir sanatçı
Ve O, şahane minyatürler yapıyor…
O, Özden usta…
Ahan da burası da ustamın bloğu…Lütfen bir bakın…

http://ozdenceyhan.blogspot.com/2011/06/hediye-veriyorummmm.html?showComment=1308941977738#c7595795519343686324

10 Responses to “Özden dostun bir çalışması…”

  1. sevtap(karabidikim) June 25, 2011 at 3:00 pm #

    Allah'ım ne sabır?Nasıl bir emektir bu.Ellerine sağlık,Özden hanımın.

  2. Magia da Inês June 25, 2011 at 3:25 pm #

    Passei para ver as novidades.Bom fim de semana!Beijinhos.Brasil✿•˚。° 。✿ °° 。 ●/✿/▌/ \ 。 ✿

  3. Banuca June 25, 2011 at 7:46 pm #

    Bu muhteşem minyatürleri, o güzelim minyatür objeleri nasıl yaptığını da paylaşıyor ya, budur işte🙂

  4. figen abla June 25, 2011 at 10:18 pm #

    sevtapçım kocaman teşekkürler…thank you Magia da Inês çok haklısın banucum…hepinize kocaman teşekkürler🙂

  5. Cemre June 27, 2011 at 6:26 am #

    bu nasıl bir emektir yahu? o kadar sabır isteyen bir işki aslında🙂 minik minik eşyalarla malzemelerle çalışmak çok zor olsa gerek🙂 size selamlar…özden beye iyi çalışmalar🙂

  6. Gulsen June 27, 2011 at 12:34 pm #

    çok beğendim şahane yapmış selam olsun🙂

  7. fiamma June 30, 2011 at 12:00 pm #

    Figen Ablam, Banucam açık ara önde:)) eğer bu minyatür senin olmazsa atlar gider Banuda yakından inceleriz ama biliyorum ki ona en çok sahip olmak isteyen sensindir. Bol şans dileyerek yorumumu sana bırakıyorum.

  8. figen abla July 3, 2011 at 8:14 am #

    sağolun canlarrrr :))))ah şuleciğim,girdim buzzzzz gibi denize, günlerdir ateş, öksürük yatıyordum..hakkını vere vere ilgilenemedim bile…ama zaten biliyordum hiç şansım olmadığını :)olsun..ben de böyle karşıdan bakar bakar iç çekerim naapiim :)hepinize kocaman teşekkürler canlar….

  9. Özden CEYHAN July 6, 2011 at 6:14 pm #

    Figen Abla merhaba. Bloğunda yarışmama katılan arkadaşları şu an tek tek dolaşacağım ve sanırım son yorumlar benden olacak:)Şartlarımı baştan belirttim ve katılan tüm arkadaşlar ve siz gayet olgunluukla, içtenlikle vede centilmence bu yarışmayı tamamladınız sayılır.Yarın sonucu açıklayacağım. Size çok teşekkür ederim.Sevgiler, saygılar:))

  10. figen abla July 7, 2011 at 9:41 pm #

    banucuğuma kocamann tebriklerrrr :))))ben çok feci kıskandım ama olsun, Banuyu o kadar çok seviyorum ki, kendim kazanmış gibi sevindim vallahi…

Leave a Reply

