Veee konserimizin özet videosu ( I.Bölüm )

3 May
Ben bu sunucuyu çok sevdim..Acaba kendim olduğum için olabilir mi? :))))

9 Responses to “Veee konserimizin özet videosu ( I.Bölüm )”

  1. FADİŞ May 3, 2011 at 7:10 am #

    Ne güzel bir konser olmuş. Bebişim olmadan önce karı koca belediyenin TSM korosundaydık, ne günlerdi. Oğluş biraz büyüsün yine başlayacağım inşallah:)

  2. figen abla May 3, 2011 at 10:11 am #

    fadişim bak işte ben onu hiç yapmadım..bebişim yüzünden hiç eve kapanmadım..aldım onu da yanıma, her türlü kursa, etkinliğe koştum..yani ben ona uymadım, o bana uydu :))))aaahh ah…onlar hiç büyümüuorlar ki ablam :)çok teşekkürler can🙂

  3. Noblesse May 3, 2011 at 4:59 pm #

    konser güzel, tebrikler hepinize.

  4. dikisdersi May 4, 2011 at 2:11 pm #

    çok güzel konser olmuş ,bende gidemiyorum artık ,seneye kısmetse özledigim namelere geri dönecegim ,müzik bambaşka birşey

  5. Özden CEYHAN May 4, 2011 at 7:33 pm #

    Harika bir konser olmuş.Düzenleyenlere,Yönetene, söyleyenlere özelliklede sunucuya çokkk çokkk teşekkürler:))

  6. figen abla May 5, 2011 at 11:40 am #

    Sevgili Noblesse,Sevgili dikisdersi,Sevgili Özden dost kocamaaan teşekkürler :)))

  7. Anonymous May 8, 2011 at 5:48 pm #

    Bir ilk bahar şarkısını ancak bir bahar çiçeği bu kadar güzel dillendirebilirdi. tebrikler

  8. ifakat May 8, 2011 at 5:49 pm #

    Bir ilk bahar şarkısını ancak bir bahar çiçeği bukadar güzel dillendirebilirdi. tebrikler

  9. figen abla May 8, 2011 at 6:14 pm #

    sevgili Havva, bizim bahar çiçeğimizdir zaten :)teşekkürler sevgili İfakat..

Leave a Reply

