ve büyük gün…

15 Mar
Ben gözlüklü, kızıl saçlı kısa saçlı,en son selamlamaya çıkan, boynunda kırmızı bayrak,elinde çiçek  olan yaşlı teyzeyim🙂

11 Responses to “ve büyük gün…”

  1. waterlily March 15, 2011 at 9:54 pm #

    gözlerim seni aradı ablam hangisi sensin:D çok güzel bir işe ,bir emeğe imzanı atmışsın tebrik ediyorum canım başarılar diliyorum keşke bende kızları alıp gelebilsem:(herkese ayrı ayrı tebrik ve birer kırmızı gül gönderiyorum,selamlar…

  2. figen abla March 15, 2011 at 10:11 pm #

    ben gözlüklü, kızıl saçlı kısa saçlı,en son selamlamaya çıkan, boynunda kırmızı bayrak olan yaşlı teyzeyim :)))teşekkürler can :)))

  3. sezobigo March 17, 2011 at 10:21 am #

    tebrikler ablacım acayip kıskandım seni ne güzellll bir iş yapırosun sen.bu arada tşörtlere bayıldımmmmmmmm.eeee üzerinde kimin resmi var dimi ama:)

  4. figen abla March 17, 2011 at 12:20 pm #

    sağolasın canlar canı..buralarda olsan seni de ekibe alırdık…bizde anne-kız, baba-kız filan oynayan çok var..hatta benim iki çocuğum da burada oyuncu..bak afişin üzerindeki fotoğrafta, anne olan benim,sağdaki kızla oğlan da benim çocuklarım :))

  5. aksungur46 March 17, 2011 at 5:56 pm #

    ne demek yaşlı teyze benim karşımda taptaze sevgi dolu öğretme ve sağlıklı nesiller yetiştiren çok güzel bir bayan duruyor.sizi ve öğrencilerinizi tebrik ederim.hele atatürk resimli tişortlara hayran oldum.sevgilerrrr

  6. figen abla March 17, 2011 at 7:44 pm #

    aksungur46 ben seni yirim yirimm :))tatlı şey🙂

  7. aksungur46 March 17, 2011 at 8:03 pm #

    figenciğim klozet takımında sadece kapakta çiçekler var.diğer örtüler sadece beyaz.çok çiçekli olsun istemedim.sevgi dolu günlerrrr

  8. GÖNÜL March 17, 2011 at 9:13 pm #

    yaşlı mı… kimseyi inandıramazsın çok güzel görünüyorsun ne güzel kareler tebrikler

  9. figen abla March 17, 2011 at 9:14 pm #

    güzellik, bakan gözlerdedir gönülüm :)kocaman öpüyorum..

  10. fiamma March 21, 2011 at 9:36 pm #

    Oyy kostümler harika, belli ki oyun da gayet keyifli geçmiş.Canım başarılarının devamını diliyorum, hep izinde yürüyen çocukların olsun…

  11. figen abla March 22, 2011 at 2:34 am #

    Şuleciğim çok sağolasın ablam🙂

Leave a Reply

