PINARBAŞI KÖYÜ’nde ilk sahne…

12 Mar

Pınarbaşı köyü…
oyunun adı PEMBE’NİN HİKAYESİ
Buyrun oyun fotoğraflarımızı…

18 Responses to “PINARBAŞI KÖYÜ’nde ilk sahne…”

  1. sezobigo March 12, 2011 at 9:17 pm #

    vay be abla müthişsin .ne mutlu sana ne güzel bir emek ne güzel bir uğraş seninki hayran kalmamk elde değil.bu arada senin akrebin resmini aradı gözlerrim:)

  2. aksungur46 March 12, 2011 at 9:21 pm #

    sevgili arkadaşım sizi ve öğrencilerinizi tebrik ederim.pırıl pırıl gençler,nasılda kendilerini oyuna vermişler resimlerden bile belli oluyor.kutlarım sevgilerrrrrr

  3. GÖNÜL March 12, 2011 at 9:52 pm #

    çok güzel kareler başarılarınız daim olsun sevgiler

  4. figen abla March 12, 2011 at 11:32 pm #

    sezobigocuğum,sevgili aksungur,gönülümsağolun….altı ayın emeği..onlar sahnedeyken ne stres yaşadım yaa..doğumhane kapısında bekleyen baba adayı gibiydim :)))çok teşekkürler ediyorum güzel sözleriniz için… :)yirim ben hepinizi🙂

  5. fiamma March 13, 2011 at 9:14 am #

    Senin o güzel pırıl pırıl öğrencilerini yürekten kutluyorum can:)olunuz hep açık, başarılarınız daim olsun…

  6. fiamma March 13, 2011 at 9:16 am #

    Ayy bu yorumlar gitmiyor çıldırtacak beni:(Yolunuz açık başarılarınız daim olsun can.

  7. DaRmAn March 13, 2011 at 9:19 am #

    Canım seni ve emeği geçen herkesi yürekten kutluyorum.. Başarılarınız daim olsun..

  8. birdy March 13, 2011 at 12:44 pm #

    tebrikler ablacım, devamı da güzeel güzell gelsinn

  9. ÖZİ'NİN GÜNCESİ March 13, 2011 at 7:06 pm #

    Ne güzel mutluluk bu öyle.İzleyebilmeyi isterdim. resimler ne kadar başarılı olunduğunu ortaya koyuyor zaten…

  10. figen abla March 14, 2011 at 12:07 am #

    sezobigocuğum benim üç tane sahnelenmeye hazır oyunum var..akrep ikinci oyunumuzda…yani haftaya pazar görücüye çıkacak :))))kızlar çok sağolun..çok teşekkürler ediyorum….şimdiki çocuklar bir harika…evet, gençlik çok akıllı..ben bu kuzucuklarımın hepsini yirim yirim :)))valla allah biliyor, her birini deliler gibi seviyorum…çoook sağolun can kızlar…hepinizi sevgiyle öpüyorum…

  11. & Kitap Cadısı & March 14, 2011 at 11:38 am #

    ablam harika bir oyun imrendim valla keşke benimde izleme şansım olsaydı. tebrik ediyorum kucak kucak sevgiler gönderiyorum sana🙂

  12. figen abla March 14, 2011 at 12:22 pm #

    sağolasın canlar canı🙂

  13. Magia da Inês March 14, 2011 at 7:05 pm #

    Muito bacana!Gosto de teatro.Sucesso sempre!!!Beijos.♫♫.•*¨*•♫♫¸ღ°ºBrasil♫º♥º

  14. figen abla March 14, 2011 at 7:20 pm #

    Obrigado menina bonita🙂

  15. Fikirlopedim March 15, 2011 at 5:24 am #

    Kostümlerden dekora cok orjinal hersey, akrebimizi göremesekte, daha evvel yakinen tanismistik:=)) Ahh Avrupa, öyle cok seye hasret birakiyor ki yüregi. Hayat yurdumda yasanirken, ben uzaktan hayalle yetinemiyorum artik:( Tüm emegi gecenlere sen dahil ablam can, saygilrimi sunuyor tebrik ediyorum.

  16. figen abla March 15, 2011 at 10:30 am #

    Fikirlopedim akrep bizim 2. oyunda..ah bizde tam 3 oyun var şu an..sırasıyula sahneye koyuyoruz..bu ilkiydi…bu bitti,tamam…şimdi akrepli olan 2. oyun geliyor 20 martta.o da komedi…ve en son oyun TÖRE..o bayaa bi dram..zamanı geldi,kçe bütün oyunlarımızı burda izlettiricem ben sizlere..gelmiş, görmüş kadar olursunuz :))seni kocaman öpüyor, teşekkür ediyorumm🙂

  17. perimasalim March 15, 2011 at 8:42 pm #

    Ne güzel,ne kdr mutlusundur şimdi değil mi ablacım.Allah devamını getirmeyi nasip eder inşallah.

  18. figen abla March 15, 2011 at 9:07 pm #

    rahatladım be ablam..kolay mı tabi onca stresten sonra..teşekkür ederimm :))

Leave a Reply

