TİYATRO ÇALIŞMALARIMIZ—Dokuz Canlı—

11 Mar

DOKUZ CANLI  
YAZAN: TAYFUN TÜRKİLİ

Vee altı aylık çalışmamızın, görüntülerle özeti…

 



8 Responses to “TİYATRO ÇALIŞMALARIMIZ—Dokuz Canlı—”

  1. fiamma March 11, 2011 at 5:47 pm #

    Figen ablacığım, hepiniz tek bir yürek olup çok güzel bir hazırlık süreci geçirmişsiniz.Hem eğlenmiş hem de güzel bir oyun sahneye cıkarmışsınız. Şansınız bol olsun Allah yüzünüzün akıyla sahnelemeyi de nasip etsin.

  2. figen abla March 11, 2011 at 6:43 pm #

    oy oy oyyy Şuleciğimmm :)demekizledin bitanem…öğrencilerim ne kadar şeker di mi ablası? yirim ben onları yirim :)çok teşekkürler ediyorum can Şuleciğim🙂

  3. birdy March 11, 2011 at 9:20 pm #

    ay çok güzel, heyecanlandım ben de::) bol şans ablacım, boolll şans ama çok çalışmışsınız, çok da gerek yok:)

  4. figen abla March 11, 2011 at 9:39 pm #

    sağolasın ablamm…Allah biliyor çok emek verdik…Tam altı ay…oy oy oy çok özlicem bu kuzucuklarımı been🙂

  5. & Kitap Cadısı & March 12, 2011 at 2:26 pm #

    çok güzel ablam. emeklerinize sağlık.meil adresini bulamadım mim in var bende🙂

  6. figen abla March 12, 2011 at 11:34 pm #

    tatlı cadım mail adresimi nerden gönderebilirim bilemedim…hadi gel ben de seni yarın geceki tiyatro oyunumuza davet edeyim…gelir misin canlar canı?🙂

  7. & Kitap Cadısı & March 14, 2011 at 4:26 pm #

    🙂 çok isterdim gelmeyi ama çok uzağız ablam ya😦 ama inşallah bir gün olur. meil adresinizi hakkımda bölümüne ekleyebilirsiniz buradaki yorumlar harici size ulaşma şansı yok şu an🙂

  8. figen abla March 14, 2011 at 5:48 pm #

    dur bakim bulurum şimdi bir yolunu🙂

Leave a Reply

