sevgili waterlily’den gurur veren bir ödül

26 Feb

http://waterlily-sihirlieller.blogspot.com/2011/02/odulum-var.html

evet…kuzucuğumun bu yazısını aynen geçiyorum ….

aaa geçemiyorum…senin blogdan niye yazı kopyalanmıyor kuzucuk?
eee?nasıl paylaşıcam o güzelim yazıyı şimdi?
yani kısacası linki takip ederek görebilirsiniz..🙂
sevgili waterlily ‘ye kocamaaan teşekkürlerrrrr ediyorum🙂



8 Responses to “sevgili waterlily’den gurur veren bir ödül”

  1. fiamma February 26, 2011 at 8:53 am #

    Sevgili Figenciğim, ödülüm hayırlı olsun can. Waterlily nin sayfasını kurbağalar basmış:( Geçende Acemi Hobiye de olmuştu. verdiğin linkten çok dolaşarak ulaşıyorsun ama sayfa açılmıyor:(

  2. figen abla February 26, 2011 at 3:10 pm #

    aaa?ama şimdi ben tıkladım, girebildim şulecim?bu arada gel seni bi öpeyim kuzumm..valla özlemişim🙂

  3. waterlily February 26, 2011 at 4:26 pm #

    ayy hiç sormayın kurbağalr basmış beni galiba şablonumu değiştirecem:((hayırlı olsun ablam senin bloguno kadar emek dolu ki hemen bakıp çıkmak mümkün mü:)

  4. emelden.blogspot.com February 26, 2011 at 10:36 pm #

    tebrik ederim,gerçekten hak edilmiş bir ödül.

  5. figen abla February 26, 2011 at 11:15 pm #

    teşekkürler cannnn🙂

  6. alanay February 27, 2011 at 9:06 am #

    tebrik ederim figen abla.daha fazlasını hakeden inanılmaz üretken ve yaratıcı birisin.sevgilerr…

  7. GÖNÜL February 27, 2011 at 9:55 am #

    tebrikler fazlasıyla hakettiğiniz bir ödül sevgiler

  8. figen abla February 27, 2011 at 1:22 pm #

    CANLARIM SAĞOLUNNNN🙂

Leave a Reply

