Seramik çamurundan el figürleri

21 Feb

Ne güzeldir insan eli…
El figürleri çalışmayı o kadar çok seviyorum ki….İşte bu konudaki yaptıklarım🙂

4 Responses to “Seramik çamurundan el figürleri”

  1. Özden CEYHAN February 21, 2011 at 3:05 pm #

    On parmağında onbir marifet varmış ya gerçekten kutlarım sizi.Yapmadığınız bir minyatür kalmış hadi bakalım, belkide yapmışsınızdır bilemem:))

  2. figen abla February 21, 2011 at 7:29 pm #

    zarif şeyleri beceremiyorum ki..ben anca böyle çamurla, kille, kaba saba şeyleri çalışabiliyorum..fazla zerafet beni çekmiyor :))))zaten sizden eski, fakir evi de onun için bu kadar çok istemiştim hocam :)benim güzellik anlayışım biraz farklı..ben çok güzeli sevemiyorum :)el çalışmalarımda gördüğünüz gibi aslında zarif, güzel eller yapamaz mıydım? ama böyle nasırlı, kaba saba eller bana daha güzel geliyor..halk arasında benim gibilere zevksiz diyorlar :))))çok teşekkürler hocam🙂

  3. Özden CEYHAN February 24, 2011 at 10:32 pm #

    Zevkler ve renkler tartışılmaz diyede bir laf var. Siz bu işi severek ve isteyerek yapıyorsunuz ya önemli olan bu…Çalışmaya devam….Başarılar..:)))

  4. figen abla February 25, 2011 at 2:37 am #

    teşekkürler kocaman🙂

Leave a Reply

