Resim çalışmalarımdan bir kısmı….

21 Feb













18 Responses to “Resim çalışmalarımdan bir kısmı….”

  1. esen July 16, 2010 at 4:46 pm #

    Bayıldım resim de de çok başarılısınız özellikle balerinler.Bende rölyef bir balerin yapmaya hazırlanıyorum.Sevgiler

  2. figen mete July 16, 2010 at 6:34 pm #

    valla sizi çaktırmadan,ama hayranlıkla zaten takip ediyorum…ve merakla bekliyorum..teşekkürler🙂

  3. nükhet November 9, 2010 at 9:54 am #

    resimlere bayıldım..defnenin resmini mi yapacaksınız doğru mu anladım :))doğru anladıysam bayılırım ,bayılırız…:)

  4. figen mete November 9, 2010 at 11:58 am #

    ama balerin giysisiyle…hadi bekliyorum kızın fotoğrafını🙂

  5. alanay January 20, 2011 at 8:36 am #

    Sevgili figen abla cidden maşallahın var ya..on parmağında yirmi marifet.Allah nazardan saklasın.resimlerin çok iyi ki sen genelde desen çalışmışsın .desen zordur.anotomi bilgisi gerektirir.ama sen çözmüşsün.tarzını oluşturmuşsun.lütfen bırakma devam resim yapmaya…sevgiler…

  6. figen abla January 20, 2011 at 6:48 pm #

    Allaah..beğendin mi cidden?çokmutlu oldum yaa..teşekkürler ablam🙂

  7. Özden CEYHAN February 21, 2011 at 3:01 pm #

    vay vay vayyy ellerine emeğine sağlık Figen abla. Harika çalışmalar yapmışsınız tebrikler…Bu arada evin ismini değiştirdim..:)))

  8. figen abla February 21, 2011 at 7:23 pm #

    teşekkürlerrr hocam :)ben o eve bayıldım…izniniz olursa bu blogda da gösterebilir miyim?ama nasıl yapıcam onu da bilemiyorum😦

  9. Magia da Inês February 21, 2011 at 10:51 pm #

    Olá, amigo!Muito lindo!Gosto de pintura moderna.Beijinhos..♫♫°°º°º♫ Brasil ღ°º♥°º

  10. figen abla February 21, 2011 at 11:44 pm #

    gracias El amor de Turquía

  11. GÖNÜL February 23, 2011 at 2:06 pm #

    harika resimler ne kadar başarılısınız 10 parmağın da 10 marifet derler ya süper:)hobini her çeşidi mevcut maaşalllah

  12. figen abla February 23, 2011 at 2:26 pm #

    sağol ablammm🙂

  13. waterlily February 24, 2011 at 2:04 am #

    canım ellerin dert görmesin maşallahın var daha da sözüm yok:)insan yüzü çalışmak çok zor ben de denedim bir iki sefer ama benden iş çıkmadı:)hele banyo resmine bittim kelimelerim kifayetsiz kaldı diyeyim sen anla:)diğer mask ve el figürlerin ayrı bir olay olmuş.gece vakti özden beyin ve senin sergilediğiniz bu sanata hayran kaldım ne diyeyim.. sevgiler canım..

  14. figen abla February 24, 2011 at 1:20 pm #

    ben sana kurban oluruuummm :))))

  15. Özden CEYHAN February 24, 2011 at 10:27 pm #

    Merhaba bloğunda yayınlamak istemişsin ama nasıl diyorsun.Şöyle yapabilirsin.Benim bloğa giriyorsun beğendiğin resmin üzerine mausu getir ve sağ tuşa bas..Çıkan seçeneklerde '' Farklı Kaydet '' tuşuna bas ve kendi bilgisayarına resmi kaydet.Sonrada bloğuna koyması sana kalmış..:))İyi geceler..

  16. figen abla February 25, 2011 at 2:39 am #

    yok o başka türlü oluyordu ama ben nasıl yapıldığını unuttum hocam :(ama birşey deneyeceğim eğer izniniz olursa…bakayım becerebilecek miyim?🙂

  17. alanay February 27, 2011 at 9:10 am #

    resimlerin gayet güzel ve başarılı.ellerine sağlık figen abla.özellikle nü (ayakta olan) çok beğendim..

  18. figen abla February 27, 2011 at 1:23 pm #

    alanayım sağolasııınn :))))

Leave a Reply

