Yoksa siz makarnayı sadece yer misiniz? :)))))

21 Jan
Babaannem hep
-Nimetle oynanmaz..Günah günah ….derdi…
Umarım şu an günaha girmiyorumdur  :))))

Makarnaya bile bakınca hemen hobi krizine giriyorum :))

Beyaz tutkalla makarna tanelerini yapıştıra yapıştıra önce şu dev kaseyi yaptım…
Bu aslında bir küp olacak…Ama çok büyük olacağı için parça parça çalışıp, en son monte edeceğim…

Bu, küpün alt parçası olacak yani….

Beyaz tutkalla siyah ayakkabı boyasını karıştırarak boyadım…
Eveeett..Şimdi de küpün üst yarısını yapmaya başlıyorum…

Tek malzemem makarna ve beyaz tutkal….

İşte bu iki parça birbirine yapışacak…

Sonra siyah ayakkabı boyası ve tutkalı karıştırıp içini dışını boyadım…

Vay be… Küpe bakın…

Evde gümüş yaldız vardı..Bulabilsem bakır yaldızla yapacaktım ama nereye kaldırmışsam bulamadım😦

Yaldızlanınca desenler nasıl belirginleşti di mi?

Bütün küpün üzerinden  yaldızla geçtim…

Ve bitti…

Anaaa ! Ne güzel küp oldu :))))
Bir de vernikledim….
Bittiiii  :)))))

64 Responses to “Yoksa siz makarnayı sadece yer misiniz? :)))))”

  1. MARİFETLİ PERİ January 22, 2011 at 12:13 am #

    Figen ablacım, ben merak ediyorum evde bunları koyacak yer nereden buluyorsun?:) Yine çok farklı bir çalışma. Bu da çok güzel olmuş. Daha da geliştirilebilir. Eline sağlık.

  2. birdy January 22, 2011 at 12:16 am #

    valla da oldu, olur mu canım falan derken olmuş, hem de harika olmuş. ellerine sağlık ablacım:)

  3. figen abla January 22, 2011 at 12:24 am #

    hep dağıtıyorum bunları..evde birşey kalmıyor ki :))))sağolsun canlar🙂

  4. necla January 22, 2011 at 1:52 am #

    bunlar çok güzel olmuş ellerinize sağlık

  5. Fikirlopedi January 22, 2011 at 1:59 am #

    Yerim ben onu, dermisim :))Portekizli bir arkadasim var, ne zaman kizla yemege gitsek, aa ben bundan sunu yapabilirim, kabini atma der:)) MAKARNADAN NELER YAPTI AGZIM ACIK KALDI!Demek ki hic tükenmeyen bir hayal gücü zengini olunca iste böyle harikalar cikiyormus.Süpersin ablam ya.Emegine makarnalarina saglik:))Öptüm

  6. figen abla January 22, 2011 at 2:49 am #

    sevgili necla, sevgili fikirlopedi teşekkürler kocamaaannn🙂

  7. HATİŞİN HOBİLERİ January 22, 2011 at 9:18 am #

    harikasın çok güzel olmuş.bende hep denemek istiyordum fikir oldu.Sevgiler

  8. Nazan January 22, 2011 at 9:53 am #

    Figen abla ne diyeyim sana.Yaptıklarına sadece bakmak ve fikir almak bile o kadar güzelki.Hayal gücüm sayende genişliyor.Aynı şeyler değilde böyle farklı işler çok hoşuma gidiyor.Ellerine, emeğine sağlık…İyiki varsın..

  9. figen abla January 22, 2011 at 10:06 am #

    sevgili HATİŞİN HOBİLERİ ,sevgili Nazan ,fikir benden, daha güzelini yapması sizlerden..benim hep acelem vardır, hep bir yerlere yetişmek zorundayımdır, o yüzden çok fazla özenemiyorum..bir de bunu siz yapacaktınz kiii, ooff ooff gözümüz güzellik görecekti…çok sağolun canlar…

  10. biyasimadahagirdim January 22, 2011 at 11:05 am #

    farklı bir çalışma olmuş ,ellerinize sağlık;) (bundan önceki kase de güzeldi gelmişken söylemeden gitmeyeyim:) )

  11. Noyumberry January 22, 2011 at 12:02 pm #

    nimetle oynanmaz:DDCanım çok şahane olmuş ellerine sağlık..çok yaratıcı:))Sevgiyle kal..

  12. Noyumberry January 22, 2011 at 12:07 pm #

    Profilinizi görüntülediğim zaman cinsiyet bölümünde erkek yazıyor:)haberdar edeyim dedim:))yorumu yayınlamasanızda olur..Sevgiler..

  13. GÖNÜL January 22, 2011 at 12:26 pm #

    inanmıyorum harikasınız ne güzel olmuş

  14. figen abla January 22, 2011 at 2:35 pm #

    öncelikle hepiciğinize kocamaan teşekkürler ediyorum canlar…evet, profilime erkek yazdım…çünkü ne önemi var ki? di mi ama? değiştirmeye de üşeniyorum şu anda…siz aldırmayın..nasıl olsa figen abla diye erkek olmaz :))))hepinizi sevgiyle kocaman öpüyorum :))))

  15. permaren January 22, 2011 at 7:28 pm #

    çok güzel bu da diğeri gibi…fikirler süper..ellerine sağlık ablacım:))

  16. figen abla January 22, 2011 at 8:20 pm #

    sağolasın canım benim :))

  17. sezobigo January 22, 2011 at 9:52 pm #

    benim anlamadığım nerden geliyor aklınıza çok beğendimellerinize sağlık

  18. Banuca January 22, 2011 at 10:18 pm #

    Ama ben makarna yemeyi çoook seviyorum, kıyamam :)) İlkokuldayken kolye yapardık, sonra çerçeve süslemiştik… Figen sen alemsin, biliyormusun diğer baklagillerden, kuru erzaklardan tablolar yapıyorlar, hadi:)

  19. alanay January 23, 2011 at 12:15 pm #

    figen abla yine döktürmüşsün muhteşem olmuş ellerine sağlık…hayranım yaratıcılığına…

  20. figen abla January 23, 2011 at 5:58 pm #

    sevgili sezobigo boş durma özürlüyüm ben..ama öyle böyle değil…gerçekten boş kalamıyorum..hep bu yüzden aklıma geliyor böyle gariplikler :))))sevgili Banucum..inan ki o dediğini de yapıyorum.yakında paylaşıcam sizlere :))))sevgili alanaycım, sağolasın ablamm :))))hepibize çok teşekkürler ediyorum canlarım benim :)))

  21. ACEMİHOBİCİ January 23, 2011 at 7:08 pm #

    figen ablam, sen var ya, süpersin, başka birşey diyemiyorum, şok oldum çünkü, unutmuşum senin marifetlerini:)))) makarna küpün de kağıt kasen de nefis, ellerine sağlık, sabrına hayranım ayrıca:)))) çok özledim ablam seni keşke daha çok fırsat bulabilsem de karışsam bloglara bundan sonra:( öpüyorum şimdilik:))))

  22. hayatatolyem January 23, 2011 at 10:46 pm #

    çok güzel olmuşbayılıyorum böyle değişik çalışmalara

  23. figen abla January 23, 2011 at 11:28 pm #

    Işılcığım ben seni çok özledim :(((sevgili ışılım,sevgili hayatatolyem çok teşekkürler ediyorum…

  24. perimasalim January 25, 2011 at 5:04 pm #

    yine mi!!!nasıl oluyor da bu kdr sabırla tek tek o makarnaları yapıştırabiliyorsun?ben patlarım herhalde hem de daha başında…maşallah diyorum başka birşey demiyorum.haa bir de nimetle oynanmaz evet ama iyi ki oynamışsın diyorum:)

  25. figen abla January 25, 2011 at 6:39 pm #

    ben çok yaşlıyım :)yaşlılar çook sabırlıdır ablam:)kocaman teşekkürler🙂

  26. Banuca January 25, 2011 at 6:46 pm #

    Ay bi de yaşlıyım demez mi, biz ne oluyoruz o zaman:)) Bütün yaşlılar senin gibi olsalar daha ne isterler :))

  27. sezobigo January 25, 2011 at 7:04 pm #

    figen abla tabi boş vaktin ve cevaplamak istersen seni mimledim.gerçi mimin konusu fiyonk ve senin şu fiyonklu makarnadan yaptığını görünce cuk oturmuş dedim kendi kendime.http://sezobigo.blogspot.com/2011/01/mimfiyonk-konulu.html

  28. figen abla January 25, 2011 at 9:36 pm #

    sezobigocuğum bunu bana da öğret lütfen…hepinizi şöyle sağ sütuna alt alta dizmek istiyorum..tıklanınca sizlerin bloglarınıza açılsın…ay bunu yapmazsam çatlayacağım :((banucum, 50 oldum artık..bu kuzucukların annesi yaşındayım..hatta var ya, hepsini kendim doğurdum zannediyom :)))canımsınız yaa hepiniz :))sevgiyle kocaman öpüyorum her biriciğinizi🙂

  29. yasamladans January 26, 2011 at 7:00 am #

    Ne güzel çalışmalar bunlar..Herhalde ilk kez bir blogta bu kadar vakit geçiriyorum..Çok beğendim hepsini..Ellerinize sağlık..Sizden ilham alacağım kesin🙂

  30. GüZeLCe January 26, 2011 at 2:45 pm #

    kağıt tekniğinin makarnayla olanı..pekte güzel olmuşş :))

  31. sezobigo January 26, 2011 at 11:20 pm #

    FİGEN ABLA BLOG LİSTESİNİMİ DEDİN EĞER ÖYLE İSE ELİMDEN GELDİĞİNCE ANLATIRIMÖnce "kumanda paneli"ne gir.alta "tasarım "var onu tıkla."sayfa öğeleri"ni tıklayınca "gadget ekle" yazıları görüceksin.istediğin sütundaki"gadget ekle"yi tıklayıp açılan penceren "blog listesi" ni bulup yanındaki (+) işaretini tıkla çıkan ekranda ki seçenekleri belirleyer(resimleriylemi,kısa pasaj yazarakmı gb)tıklayıp kaydet diyorsun.İstersen baştaki "blog listem"yazısını istediğin gibi değiştirebilrsin de(arkadaşlarım gibi,kimler varmış gibi)sonra alta sarı renkli"kaydet"tıklayınca izlediğin bloglar liste halinde senin belirlediğin yerde gözükecektir.inşallah sorunu düzgün anlamış ve düzgün anlatabilmişimdir(tam anlatma özürlü biriyimdir:))

  32. semiha January 27, 2011 at 1:02 am #

    harika olmus son zamanlarda makarnadan boyle degisik vazo resim cercevesi yapanlar cogaldi pirinc tanelerinden de harikalar yaratanlar var emeginize saglik belki ilerde bu guzel emeklerinizi hediye seceneklerinizin arasina koyabilirsiniz degisik bir hediye olur saygilar

  33. figen abla January 27, 2011 at 5:15 pm #

    oy oy oy can kızlarım çok teşekkürler ediyorum her biriciğinizeee :)))))durun bakim sevgili sezobigo kızımın anlattıklarını anlayabilmiş miyim?hemen deneyeyim..ben de sizleri buraya,sağ köşeye alayım :))hadi bismillah🙂

  34. MARİFETLİ PERİ January 27, 2011 at 5:47 pm #

    Figen abla, Sezobigo'nun anlattığına bir de şunu eklemek lazım. Mesela, bu gadgeti kaydettikten sonra, yeni bloglar izlemeye aldığında, belli aralıklarla bu uygulamanın ayar bölümüne gelip, "listeye ekle" demen lazım. Böylece izlediğin blogları güncellemiş olursun. Bunu yapmazsan son izlediğin bloglar, listede görünmüyor.

  35. figen abla January 27, 2011 at 9:15 pm #

    yapamıyom😥

  36. MARİFETLİ PERİ January 27, 2011 at 9:28 pm #

    Figen abla adım adım gidelim. Kolay aslında.1. Blogunun üst sağ köşesindeki TASARIM yazan yere tıkla.2. Sonra çıkan sayfada GADGET EKLE'ye tıkla.3. Sonra,açılan yeni pencerede aşağıda BLOG LİSTESİ yazısına tıkla.4. Sonra orada bazı seçenekler çıkacak önüne; "SimgeEn yeni öğenin başlığıEn yeni öğeden kısa bir pasajEn yeni öğenin küçük resmiSon güncelleme tarihi" gibi, bu seçenekleri düzenle. Bu pencereyi incele.5. Sonra, bu pencerenin altındaki, LİSTEYE EKLEYi tıkla.6. En son olarak da KAYDET'e tıkla.Sonra güle güle kullan.Eğer istersen, serapygungor@gmail.com adresine e-mail adresini ve geçici şifreni gönderirsen senin istediğin şeyleri yapabilirim:) Yani istersen ablacım…

  37. minik January 27, 2011 at 9:34 pm #

    figen ablaaaa,yine döktürmüşsün,bayıldım bunlara ben,fikrine ellerine sağlık🙂

  38. sezobigo January 27, 2011 at 10:12 pm #

    figen abla sen bloğa "hakkımda "ve "blok arşivini "nasıl eklediğini hatırla .bunları yapman için "kumanda panaline " ordan "tasarıma "gideceksin.aynen "blok arşivini" eklediğin gibi "gaddet ekleden"blog listesinini tıklaman gerek buraya kadar gelsen gerisi kolay.keşke yanında olsam yapardım

  39. MARİFETLİ PERİ January 27, 2011 at 11:07 pm #

    Senin yaptığın sepetlere benzer sepetler yapani geri dönüşüm meraklısı bir hanım buldum:) Çok güzel şayler yapmış. Bakmak istersen adresini veriyorum. http://vitoma.blogspot.com/

  40. sevda January 28, 2011 at 6:48 pm #

    slm arkadaşım.siten çok güzel.sanırım bloglistemi eklemek istiyosun.yorumunda okudum.yardım edebilirim istersen.tasarımdan gaget ekleye gir.blog listemi ekle.sonra gelen yazıda ya adresleri ekleyece yada daha kolayı izlediğim blogları tıkla istediğin blogları işaretle ve tamama bas.ama ilk önce gagetekleyı yapman gerek.izleme gagete gıbı yanı.sonra dedıklerımı yaparsan olur.sorun olursa yazabilirsin.sevgiler.

  41. figen abla January 28, 2011 at 8:38 pm #

    kızlar bi bakın bakim olmuş mu?bu yan tarafta bloglarınız görünüyor mu?dediğiniz gibi yaptım..ama doğru mu yaptım bilmiyorum ki :))olmamışsa söyleyin düzelteyim :))ay ne güzel oldu bee, cıvıl cıvıl :)))çok sağolun canım kuzucuklarım beniimm :))oy oy oy kurban olurum her biriciğinizee :))))

  42. MARİFETLİ PERİ January 28, 2011 at 8:43 pm #

    Olmuş ablacım, ama izleme gadgetını yukarı almanda fayda var:)

  43. figen abla January 28, 2011 at 9:52 pm #

    daha fazla karıştırmaya korkuyoruumm :)))ah bana bunları da öğrettiniz ya helal olsun hepiciğinize birdeen:))

  44. hobivakti January 29, 2011 at 11:05 am #

    figen abla, figen abla. :)Ne kadar yaratıcısın sen yaaa :)Ellerine sağlık. :)Bu arada figen abla diyorumda yaşını sorsam ayıp etmiş olabilirmiyim ki?🙂

  45. CREATIVE MIND January 29, 2011 at 11:56 am #

    this is awesome..very smart…wonderful creativity….hmmmm

  46. figen abla January 29, 2011 at 2:25 pm #

    çok teşekkürler sevgili hobivakti :)Thank you my dear CREATIVE MIND Love from Turkey🙂

  47. figen abla January 29, 2011 at 2:26 pm #

    haa sevgili hobivakti…50 yaşlarındayım ben…ee küsüratı da var tabi :))))

  48. hobivakti January 29, 2011 at 8:47 pm #

    Tamamdır :)Abla demeye devam o zaman. :)Bende şubat 21 de 38 oluyorum.🙂

  49. figen abla January 29, 2011 at 9:26 pm #

    ne güzel yaşlar :)ama 40 tan sonrası uçar gibi geçiyor🙂

  50. sezobigo January 30, 2011 at 2:11 pm #

    BAK YAPMIŞSIN ÇOK SEVİNDİM YAPTIĞINI GÖRÜNCEİYİ ÇALIŞMALAR

  51. figen abla January 30, 2011 at 3:28 pm #

    sizler öğrettiniz..canlarım benim yaa :)teşekkürler🙂

  52. Anonymous February 4, 2011 at 11:20 pm #

    Bekarken en güzel yaptığım yemek Makarnaydı ve çok severdım o tat dağmağıma geldi:))C.A.Y

  53. Anonymous February 4, 2011 at 11:21 pm #

    Bekarken en güzel yaptığım yemek Makarnaydı ve çok severdım o tat dağmağıma geldi:))C.A.Y

  54. figen abla February 4, 2011 at 11:23 pm #

    aaaa sen yoksa sadece yer miydin makarnayı? :))))))ama bu benim küp yenmez…çok verniklendi artık :))))

  55. ÖRGÜÇANTAM February 17, 2011 at 8:17 am #

    http://hobiciyim.blogspot.com/2011/01/yoksa-siz-makarnay-sadece-yer-misiniz.htmlbu yayınınız şu linkte pek çok arkadaşımızın sayfaları kopyalanmış başlığı googla yazınca size ait olduğunu gördüm sevgiler kendi sayfamda http://orgucantam.blogspot.com/da genel bir uyarıda bulundum

  56. figen abla February 17, 2011 at 1:32 pm #

    çok teşekkür ediyorum canım benim…gördüm…evet yüzsüz hep çalmış emeklerimizi..ben blogspota şikayette bulundum..ama yardım kısmı tamamen ingilizce..derdimi ne kadar anlatabildim bilemiyorum…öyle kızgın, öyle üzgünüm ki ablam..ne kolay iş be..al milletin yaptıklarını, topla bir araya, hepsini kendim yaptım de..valla blogspot hakkımızı savunamayacaksa hep kapatalım bloglarımızı çekip gidelim buradan😦

  57. RENGARENK February 20, 2011 at 12:05 am #

    bayıldım küpünüze ama çok zor görünüyor,acaba sağlamlığı nasıl çok merak ettim,ellerinize sağlık çok sabırlı olmalısınız…

  58. figen abla February 20, 2011 at 12:09 am #

    aa müthiş sağlam..valla görseniz taş gibi oldu..sabıra gelince..evet, çok deli bi sabrım vardır :)çook teşekkürler ablam🙂

  59. Cemre July 9, 2011 at 11:17 am #

    Ay onun ne kadar hafif olduğunu düşünüyorum daa vayy bee😀 ellerine sağlık🙂

  60. figen abla July 10, 2011 at 12:26 pm #

    ama çok iyi yapıştırmak lazım parçaları birbirine ki, zamanla ayrılmasınlar…eveeet, hakikatten de çok hafifti..teşekkürler sevgili dost :))

  61. funda March 6, 2012 at 2:48 pm #

    figen abla benim de ablam olurmusun . Bayıldım blogunuz çook güzel. Ellerinize sağlık.

  62. figen abla March 7, 2012 at 4:46 pm #

    oldum bile can :)))çk teşekkürler ediyorum🙂

  63. Anonymous October 17, 2012 at 9:05 am #

    ewet çok güzeller

  64. figen abla October 22, 2012 at 9:04 am #

    teşekkür ederim..çok şahane çalışmaydı yaa🙂

Leave a Reply

