En sevdiğim bebeğim

5 Jan

Aslında yeni yapmadım bu güzel bebeği..
Bir kaç ay öncesinin çalışmasıydı…
Ama yüzünü bozup yeniden yaptım..
İşte yeni hali🙂

10marifet sitemizde bir hediyeleşme etkinliğimiz var..
Bu güzel bebek, o sitemizdeki bir arkadaşımıza gitmek için hazırlanıyor şu anda….Taaa Konya’ya gidecek🙂

Bu benim bebeklerimin de hep sigara gibi pis bir alışkanlığı var…Hiç yakıştıramıyorum hiiççç🙂

Bir de benim kahvemi içmeye pek bi meraklılar🙂
Benim kahve de, mübarek kova gibi bardaklarda🙂

Bu arada, fonda, arkada gitar çalan, benim sevgili oğlum..Sanırım kıza serenat yapıyor ..Ama kızın umrunda değil, kitabına dalmış🙂

Hepinize sevgiler🙂

19 Responses to “En sevdiğim bebeğim”

  1. DaRmAn January 5, 2011 at 4:52 pm #

    saçlarımızda yılın moda rengindeee.. :)bu bebeklerden bitanesi benim yavuklumdu sanırımmm..🙂 iyidir inşallah kendisiii :))emeğine sağlık canımm..

  2. figen abla January 5, 2011 at 6:37 pm #

    kıvırcık saçın sevimliliğini görüyon di mi ablam?🙂

  3. esen January 6, 2011 at 7:24 am #

    Çok ama çok güzel ayak parmaklarına bayıldım ve de çenesine .Eline sağlık Figencim.Ben kaçırmışım hediye etkinliğini haberim olmadı.Ahhh bu kitreler beni çok meşgul ediyor.

  4. FADİŞ January 6, 2011 at 7:46 am #

    Figen Abla, canlanıp konuşmaya başlamalarından korkuyorum:) Gerçekten senin bebeklerinin birer kişiliği var sanki. Ellerine sağlık.

  5. figen abla January 6, 2011 at 11:37 am #

    esenim, fadişim çok teşekkürler çok :)cansınız siiiz🙂

  6. yaseminkale January 6, 2011 at 7:29 pm #

    ayy nihayet denk geldiii siten figenabla nasıl mutlu oldum seni görünceeee

  7. figen abla January 6, 2011 at 8:09 pm #

    yaseminnnnnnn :)))gördüğm seniii sobeeee :))))hoşgeldinnnn🙂

  8. banuca January 6, 2011 at 9:19 pm #

    Figen, hamarat hatun, döktürmüşsün gene:) Saçlar, kazak,pantolon, eller, ayakla, hele yüzünün ifadesi, söyleyecek söz bulamıyorum, haaarika:)

  9. figen abla January 7, 2011 at 12:38 am #

    banucuğum eğer sen de beğendiysen, ben bu işi öğrenmeye başlamışım demektir…10marifeteilk geldiğimde ne kadar başarısızdım amigurumide hatırlar mısın?valla beni siz zehirlediniz..sizin yüzünüzden böyle boş duramaz oldum..sebep olanlara kurban olurum bennn :)))kocaman öptüm seni🙂

  10. nilgün komar January 7, 2011 at 11:28 am #

    ay şekerim bende sana mail atıyordum şimdi yayınlamayalım diye🙂 meğer çoktan yayına girmiş bile🙂 neyse ben fotosunu alıyorum hemen diper arkadaşlara mail atıyorum başka yayına giren olmasın🙂

  11. figen abla January 7, 2011 at 12:34 pm #

    burada kimse bulamaz kiiii :)))

  12. CREATIVE MIND January 10, 2011 at 7:55 am #

    how smart student it is…great work friend…~ Love

  13. figen abla January 10, 2011 at 8:50 pm #

    CREATIVE MINDThank you very much my dear friend🙂

  14. minik January 14, 2011 at 8:44 am #

    valla çok beğendim,sanki konuşup birşeyler söyleyecekmiş gibi🙂 ellerinize sağlık

  15. figen abla January 14, 2011 at 1:06 pm #

    sağolasın minik arkadaşım🙂

  16. Anonymous January 19, 2011 at 11:08 pm #

    Ne şirinler…Bunlarıda Merveme iterim bu gece dilenci oldum galiba:)C.A.Y.

  17. figen abla January 20, 2011 at 12:03 am #

    tamam söz…senin kızlarına kendi ellerimle birer bebek yapıp göndericem🙂

  18. Hilal January 20, 2011 at 7:19 am #

    öncelikle Nilgünüm yayına girmiş ama ben ancak görebildim gülüm. yani süprizde bozulan birşey olmadı:)Figen ablam, nasıl mutlu oldum anlatamam. en sevdiğim bebek demişsin ve bana göndermişsin, nasıl güzel bir incelik bu. sağolasın. amigurumiye bayılıyorum ama bu kadar büyük bir bebeğim olmamıştı hiç. hemen gelse de hemen sevsem:) üztelik kahveyi çok severim, gelsin ona da ikram edeceğim :))sevgiler

  19. figen abla January 20, 2011 at 6:50 pm #

    hilalim benim :))daha posta eline geçmemiş ona çok üzüldüm şimdi..geri dönerse ölürüm kahrımdan…içine yazadığım mektubu bile koymayı unutmuşum diye zaten yeterince üzüldüm…2011 yılı sana mutluluklar getirsin inşallah ablam🙂

Leave a Reply

