yılbaşında amigurumi bebek örmek deyince….

17 Dec

Çok güzel olmadı yüzleri…sevgiyle değil de, şaşkın şaşkın,hayretler içinde bakıyorlar

Evet..Bu noel babalar birşeylere çok şaşırmışlar :)))))))))))))))))))))

Ah kıyamaaam..Bunlar neye bu kadar şaşırmış olabilirler acaba? :)))))))))))))

Şaşkınlık..korku…
Eeeee benim yaptığım surat da bu kadar olurdu yani :)))))))

8 Responses to “yılbaşında amigurumi bebek örmek deyince….”

  1. Anonymous December 18, 2010 at 8:01 pm #

    Hediyemi isterim:) yağ yok valla çok beğendimCan A.Y.

  2. figen abla December 18, 2010 at 9:12 pm #

    bunlar çok suratsız..gönderirsem yeni yılın uğuru kaçar ama :))))

  3. fiamma December 24, 2010 at 10:31 am #

    Sert bakışlı, yumuşacık kalpli Noel Babam o benim:)))

  4. figen abla December 24, 2010 at 3:21 pm #

    hafif şaşkaloz ama :)))))cansın sen şuleciğim cansın :)))

  5. Anonymous June 6, 2011 at 10:12 am #

    elinize sağlık .çok enteresan.fiyatını öğrenebilir miyim? .saygılar

  6. figen abla June 7, 2011 at 8:28 pm #

    ben bunları yapalı o kadar uzun zaman oldu ki, ay ne de çirkinmişler ya :))))hem bu kadar çirkin yapıp, hem de üste para mı isteyeceğim :)))))teşekkürler ablam…fiyat konusunu hiç düşünmemiştim..ben yaptıklarımı satmıyorum ki, hep çevremdeki dostlara hediye ediyorum :))

  7. birtutamkekik January 1, 2012 at 8:03 pm #

    merhabalar:)ne hoş ne cici bir sayfa böyle:)bayıldım emeklerinize..seve seve izleyiciniz oldum hemen..bende sizi bekliyorum sayfama..kucak dolusu sevgilerimle..:)

  8. figen abla January 2, 2012 at 6:36 pm #

    sağolasun cankız, sen de hoşgeldin..şahane senelere🙂

Leave a Reply

